Coca Cola: Αύξηση στις πωλήσεις στα ανθρακούχα αναψυκτικά

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει να ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της με νέα προϊόντα, γεύσεις και συσκευασίες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Κέντρου Έρευνας & Ανάπτυξης του Ομίλου Coca-Cola HBC στην Ελλάδα. Τον προηγούμενο μήνα, ο Όμιλος επένδυσε 350.000 ευρώ στον εκσυγχρονισμό του R&D Centre, ενισχύοντας τον ρόλο του ως κόμβου καινοτομίας για τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων που διαθέτει στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Ιρλανδία, τη Σερβία, την Ιταλία και την Αλβανία.

Στο ελληνικό επίπεδο, το Κέντρο υποστηρίζει ήδη τον σχεδιασμό και την εξέλιξη γνωστών προϊόντων όπως Amita, Amita Motion, Frulite, Avra και Tsakiris Chips. Η επένδυση περιλαμβάνει νέα τεχνολογικά εργαλεία και σύγχρονες υποδομές που επιτρέπουν τη γρηγορότερη ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων.

Όπως ανέφερε ο Svetoslav Atanasov, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, η επένδυση λειτουργεί ως «επιταχυντής ανάπτυξης», δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να δημιουργεί περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές. Από την πλευρά της αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο εμφανίζει ανοδική πορεία, ενώ η κατανάλωση εκτός σπιτιού παραμένει πιεσμένη, παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση.

Ο Σταύρος Μουρελάτος, Γενικός Διευθυντής Coca-Cola Hellas για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, τόνισε ότι η εταιρεία προσανατολίζεται στην ανάπτυξη νέων γεύσεων και προϊόντων έως το καλοκαίρι του 2026, επενδύοντας στην καινοτομία και στη διεύρυνση των επιλογών για τους καταναλωτές, ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς και στις προκλήσεις της φετινής σεζόν.