Στο delivery φαίνεται ότι θα κριθεί η «μάχη» μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιούνται στη χώρα εν μέσω καταντίνας, με τους δυνατούς παίχτες να προχωρούν σε δυναμικές κινήσεις, προκειμένου να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε μια νέα συνεργασία με το delivery.gr, που επιτρέπει τα ψώνια από τα καταστήματα της εταιρείας να φτάνουν στην πόρτα του καταναλωτή σε χρονικό διάστημα 2 ωρών. Οι πελάτες της αλυσίδας μπορούν να προμηθευτούν περισσότερους από 2.500 κωδικούς, με ελάχιστη παραγγελία τα 25 ευρώ.

Η νέα υπηρεσία του delivery.gr με την ΑΒ Βασιλόπουλος έχει ήδη ξεκινήσει στην Αθήνα αλλά και τη Θεσσαλονίκη, ενώ στο πλάνο είναι να επεκταθεί σε περισσότερα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα.