Επεκτείνεται το glo σε μίνι μάρκετ και περίπτερα

Επεκτείνεται το glo σε μίνι μάρκετ και περίπτερα. 

Το θερμαινόμενο προϊόν καπνού glo, που διατίθεται από την British American Tobacco, επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του στα σημεία λιανικής πώλησης, με τις συσκευές να είναι διαθέσιμες σε 2.000 σημεία λιανικής πώλησης (περίπτερα και μίνι-μάρκετ) σε όλη την Ελλάδα, με τη δυνατότητα επέκτασης.

Η επέκταση στον τομέα της μικρής λιανικής συμπίπτει με την εισαγωγή νέων προτάσεων στην ελληνική αγορά, του glo nano και του glo pro, δύο νέων μοντέλων συσκευών θέρμανσης καπνού, καθιστώντας την Ελλάδα μία από τις πρώτες χώρες πανευρωπαϊκά για τις συσκευές αυτές. Η μικρή λιανική έχει πληγεί ιδιαίτερα από την κρίση, με χιλιάδες σημεία πώλησης να έχουν κλείσει τα προηγούμενα χρόνια, και οι επενδύσεις αυτές αναμένεται να συμβάλλουν σημαντικά στην προσπάθειά τους για ανάκαμψη. Τα Neosticks που χρησιμοποιούνται στις συσκευές glo, όλα σχεδιασμένα με το νέο φίλτρο που βελτιώνει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, θα είναι διαθέσιμα και σε νέες γευστικές προτάσεις, ενώ η τιμή τους θα είναι στα 3,5€.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας: «Με στόχο να καταστεί ο ηγέτης στην κατηγορία των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου, η British American Tobacco έχει επενδύσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια στην έρευνα και στην ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων για το κάπνισμα, με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, όπως τα θερμαινόμενα προϊόντα καπνού και τα προϊόντα ατμίσματος. Συνολικά, πάνω από 1.500 επιστήμονες, μηχανικοί και ειδικοί στον τομέα του καπνού εργάζονται στα κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας, με βασικό στόχο τη διασφάλιση της διαθεσιμότητας καινοτόμων προϊόντων για όλες τις κατηγορίες των ενήλικων καπνιστών.

Το glo είναι μια εύκολη στη χρήση συσκευή, η οποία θερμαίνει, χωρίς να καίει, ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού. Το αερόλυμα που σχηματίζεται με τη θέρμανση των ειδικών ράβδων καπνού παράγει μια φυσική γεύση, αντίστοιχη με αυτή του τσιγάρου, με περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τον καπνό του τσιγάρου. Το glo, που σήμερα είναι διαθέσιμο σε πολλές διεθνείς αγορές, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με επιτυχία στην Ιαπωνία, και η Ελλάδα ήταν το 2018 μια από τις πρώτες χώρες που ο Όμιλος αποφάσισε να το αναπτύξει».