Σε μια ολοκληρωμένη εταιρεία τροφίμων με επίκεντρο την υγιεινή διατροφή στοχεύει να εξελιχθεί η ΔΕΛΤΑ, δρομολογώντας το λανσάρισμα υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντων σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος, Χρήστος Τσόλκας.

Παράλληλα, η ΔΕΛΤΑ υλοποιεί σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών και την PwC ένα καινοτόμο project για τα ελληνικά δεδομένα που αφορά στην αποτύπωση των ESG επιδόσεων των προϊόντων της σε επίπεδο εφοδιαστικής αλυσίδας, με βάση τους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Τσόλκας, θα αναλύονται όλοι οι κωδικοί προϊόντων σε κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας. «Έχουμε στα χέρια μας ένα εργαλείο βάσει του οποίου βελτιστοποιούμε όλους τους κωδικούς μας».

Την ίδια ώρα προχωρά με μεθοδικές κινήσεις στην ισχυροποίηση των συνεργασιών της επιτυγχάνοντας ενίσχυση της θέσης της στην αγορά και προϊοντική επέκταση. Ήδη συνεργάζεται με περισσότερους από 300 Έλληνες παραγωγούς ενώ μεγάλο asset αποτελεί το πολύ δυνατό δίκτυο διανομής που διαθέτει στην ελληνική αγορά με 27.000 σημεία πώλησης και με σημαντική δικτύωση στη μικρή λιανική. Η διοίκηση, σύμφωνα με όσα επισημάνθηκαν, μετά την απόκτηση του 70% των μετοχών της γαλακτοκομικής επιχείρησης Κουρέλλας με έδρα τα Γρεβενά που εξειδικεύεται στα βιολογικά και τα φυτικά προϊόντα αλλά και της εμπορικής εταιρείας Δανιήλ Σ. Γκατένιο & Υιός που δραστηριοποιείται στην αγορά των γαλακτοκομικών, διερευνά νέες εξαγορές αναζητώντας ευκαιρίες στον χώρο της υγιεινής διατροφής που θα ενισχύσουν το όραμα της εταιρείας.

Εστιάζοντας στην περυσινή χρονιά ο επικεφαλής της ΔΕΛΤΑ σημείωσε ότι ήταν πολύ δύσκολη καθώς εκτός από την κρίση της ενέργειας και του καταναλωτή, υπήρχε και η κρίση του γάλακτος με τις ελλείψεις και τις τιμές να εκτοξεύονται έως και 60%. 
Το θέμα της τιμής στο ράφι επηρέασε συνολικά την αγορά του φρέσκου γάλακτος, σύμφωνα με τον κ. Τσόλκα, με αποτέλεσμα όλες οι εταιρείες να έχουν χάσει μερίδια αγοράς. Όπως είπε, οι καταναλωτές στρέφονται μέσω του «καλαθιού του νοικοκυριού» στις φθηνότερες επιλογές της ιδιωτικής ετικέτας. Μάλιστα, το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας στο φρέσκο γάλα εκτινάχθηκε από 11% στο 25% με τις απώλειες της ΔΕΛΤΑ να είναι περίπου τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες.