Στο μέτρο της μόνιμης μείωσης της τιμής των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ αναφέρθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, αναφέροντας ότι «δίνουμε στις εταιρείες την ευκαιρία να μειώσουν τις τιμές των προϊόντων τους για τουλάχιστον έξι μήνες και για τουλάχιστον 5%, το επόμενο διάστημα, στο ράφι, ώστε να βοηθήσουν τα ελληνικά νοικοκυριά. Μια πρωτοβουλία στην οποία έχουν, μέχρι στιγμής, ενταχθεί 310 ταχυκίνητα προϊόντα εταιρειών μεταξύ των οποίων και πολυεθνικών, ενώ εντάσσονται συνεχώς και νέα προϊόντα».

Ο υπουργός σημείωσε σε τηλεοπτική του εμφάνιση ότι τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθεί ο έλεγχος σε επτά πολυεθνικές εταιρείες σχετικά με τα περιθώρια κέρδους των προϊόντων τους «και, εφόσον, διαπιστωθεί πρόβλημα, δεν θα διστάσουμε να επιβάλουμε πρόστιμα».

Ο ίδιος ανέφερε ότι, αναμφίβολα το πρόβλημα της ακρίβειας είναι υπαρκτό για τους καταναλωτές, αλλά σημείωσε πως δεν είναι μόνο ελληνικό πρόβλημα. Μιλώντας για τις διαφορετικές τιμές σε ίδια προϊόντα σε Ελλάδα και άλλες χώρες της ΕΕ, μεταξύ των οποίων τα απορρυπαντικά και τα είδη προσωπικής φροντίδας, υποστήριξε ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα διαχρονικό και συνέχισε λέγοντας ότι, αυτό που συμβαίνει στην ελληνική αγορά, σχετίζεται με τον τρόπο λειτουργίας της. Όπως είπε, η αγορά μας είναι «ρηχή και κάποιοι έχουν δεσπόζουσα, ολιγοπωλιακή θέση».