Τα τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια στα ράφια και τα ψυγεία της μικρής λιανικής, το τελευταίο διάστημα όμως έχουν ισχυροποιήσει τη θέση τους στη συνείδηση των καταναλωτών. Η τάση αυτή θα μπορούσε να αποτελέσει για τον επαγγελματία του μίνι μάρκετ μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ενισχύσει τα έσοδά του, επεκτείνοντας τη γκάμα του καταστήματός του με κωδικούς που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς, οι αλλαγές στους τομείς των τροφίμων και των ποτών μετά το πέρας της πανδημίας του κορωνοϊού αναμένονται σημαντικές, με τα προϊόντα χαμηλών λιπαρών να συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία. Αποτελούν μια από κατηγορίες προϊόντων που προβλέπεται ότι θα παρουσιάσει αυξημένη ζήτηση τα επόμενα χρόνια, αλλάζοντας την εικόνα και στα ράφια των καταστημάτων της μικρής λιανικής. Υγιεινά και μη παχυντικά προϊόντα βρίσκονται στο επίκεντρο αυτή την περίοδο, με το 30% των καταναλωτών να σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για υγιεινά και μη παχυντικά προϊόντα και στο μέλλον. Η τάση ευνοείται από το γεγονός ότι πολλοί πήραν παραπανίσια κιλά στα Lockdown, αλλά και από τη στροφή των σύγχρονων καταναλωτών στην άσκηση και τις διατροφικές συνήθειες που συνδέονται με την ευεξία και τη μακροζωία.