Στα ελληνικά προϊόντα επενδύουν τα σούπερ μάρκετ

Τα σούπερ μάρκετ χωρίς ταμεία έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους στο εξωτερικό και σύντομα αναμένεται να φτάσουν και στην Ελλάδα. Η Carrefour, που ξεκίνησε την επαναλειτουργία της στην εγχώρια αγορά, έχει προαναγγείλει τα καταστήματα Flash 10/10, έναν τύπο πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η εταιρεία δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων.

Βασικό χαρακτηριστικό των εν λόγω καταστημάτων αποτελεί η έλλειψη ταμείων και η δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, δηλαδή «10 δευτερόλεπτα για ψώνια και 10 δευτερόλεπτα για πληρωμή». To Flash 10/10 έχει ως στόχο να προσφέρει μια εμπειρία αγορών, χωρίς αναμονές, με τους πελάτες να εισέρχονται και να εξέρχονται από το κατάστημα χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από κάποια πύλη και χωρίς να χρησιμοποιούν το ταμείο.

Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται από τη Retail and more, θυγατρική του Ομίλου Teleunicom-Globalsat, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά.