Η αγορά στην κατηγορία των αναψυκτικών τύπου cola δείχνει να «φουντώνει» για τα καλά τον τελευταίο καιρό στην ελληνική αγορά, μετά και τη μεγάλη αύξηση, άνω του 50%, στις πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων από το 2016 και μετά.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά, έχουν εντείνει τις προσπάθειές τους για να αυξήσουν τα μερίδιά τους, με «ναυαρχίδα» του… πολέμου την Cola Zero, με μηδενική ζάχαρη και θερμίδες, αφού έχει ήδη αναδειχθεί σε νούμερο ένα προϊόν της αγοράς. Πρόσφατα η Βίκος παρουσίασε την «Βίκος Cola Zero Sugar», η οποία είναι ήδη διαθέσιμη για τα ψυγεία των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής. Πρόκειται για ένα προϊόν υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών, μοναδικό στη σύστασή του αλλά και φθηνό στο ράφι σε σχέση με άλλα αντίστοιχα προϊόντα.

Την ίδια ώρα όμως, ακόμη και το «κυρίαρχο» brand της Coca Cola προχώρησε σε επαναλανσάρισμα της Coca Cola Zero για την καλύτερη δυνατή τοποθέτησή της στην αγορά. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας «τα συστατικά του γνωστού αναψυκτικού παραμένουν τα ίδια, και το μόνο που αλλάζει είναι το μείγμα των αρωματικών υλών, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές ένα προϊόν πιο κοντά στην αυθεντική Coca-Cola Original Taste, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες». Η Coca Cola άλλαξε μάλιστα και τη συσκευασία της Coca Cola Zero, όπως συνέβη και με την Pepsi Max, η οποία ανέδειξε το «Zero Sugar» στη δική της συσκευασία. Η Cola χωρίς ζάχαρη άλλωστε, φαίνεται ότι θα συνεχίσει να αυξάνει τα μερίδιά της στην αγορά, αφού όλο και περισσότεροι καταναλωτές αποφεύγουν τη ζάχαρη.