Εν μέσω θύελλας ανατιμήσεων, οι εκπτώσεις και οι προσφορές των σούπερ μάρκετ αποτελούν ένα από τα βασικότερα κίνητρα αγορών για τους καταναλωτές το τελευταίο διάστημα. Όπως έγινε γνωστό όμως την προηγούμενη εβδομάδα, οι προσφορές αναμένεται να μπουν στο μικροσκόπιο του Υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που παραπλανούν το αγοραστικό κοινό.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας είχε προαναγγείλει το σχεδιασμό νομοθετικής ρύθμισης ώστε «οι προσφορές στο ράφι να «μη χάνουν το νόημα τους». Ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του ξεκαθάρισε: «Τάξη στο χάος των παραπλανητικών προσφορών θέλουμε να βάλουμε, όχι να καταργήσουμε τις προσφορές στα ράφια. Τις προσφορές που εμφανίζονται ως δελεαστικές ενώ με μια απλή μαθηματική πράξη διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για τρικ. Η άποψή μας είναι καθαρή. Ναι στις προσφορές, όχι στην παραπλάνηση των καταναλωτών. Ο στόχος μας είναι να βάλουμε φρένο σε όλες τις παραπλανητικές τακτικές στα ράφια προς όφελος των νοικοκυριών αλλά και του υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά. Για παράδειγμα, δεν είναι τίμιο και «καθαρό» η μονή συσκευασία ενός προϊόντος να κοστίζει, φερ’ ειπείν 5 ευρώ και ακριβώς δίπλα η συσκευασία των δύο να φέρει ένδειξη «1+1 δώρο» και να κοστίζει οκτώ ευρώ. Αυτό είναι από τα πολλά παραδείγματα. Ο σχεδιασμός μας επιδιώκει καθαρές και ουσιαστικές προσφορές, όχι ψεύτικες. Ο στόχος μας είναι να αντιμετωπίσουμε με κάθε δυνατό τρόπο την εισαγόμενη ακρίβεια και την αισχροκέρδεια ώστε να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια και τους ευάλωτους συμπολίτες μας».