horeca 2018ΓεώδηΓΕΩΔΗ

Με υπερηφάνεια μας έδωσε να δοκιμάσουμε τις μαρμελάδες της εταιρείας ΓΕΩΔΗ, η υπεύθυνη του τμήματος Marketing, κα Ελένη Παρασκευοπούλου. «Παράγουμε μαρμελάδες, σάλτσες και αλείμματα από ελληνικά φρούτα και λαχανικά, χωρίς καθόλου συντηρητικά», τόνισε στο περιοδικό μας, ενώ σχετικά με την ιδιαιτέρως φρουτώδη γεύση της μαρμελάδας, μας εξήγησε ότι οφείλεται στο γεγονός ότι διαθέτει 85% περιεκτικότητα σε φρούτα. Η εταιρεία Γεωδή από το 2007 διανέμει τα προϊόντα της σε παντοπωλεία, delicatessen και τελευταία και σε σούπερ μάρκετ, κάνοντας δική της διανομή.

ΚΤΗΜΑ ΧΕΙΜΩΝΙΔΗ Κτήμα Χειμωνίδη

Ένα από τα new entry της έκθεσης ήταν το ρόδι της εταιρείας Κτήμα Χειμωνίδη, η οποία και βρίσκεται στην αγορά εδώ και περίπου 1,5 χρόνο, σε μια προσπάθεια αξιοποίησης των προϊόντων που παράγει η ίδια από το 2006 στα κτήματά της. «Είμαστε καινούργια οικογενειακή επιχείρηση, αλλά εξαιτίας της ποιότητας του ροδιού μας, δίνουμε ήδη προϊόντα σε πάνω από 1.000 σημεία, ενώ στις νέες μας συνεργασίες περιλαμβάνονται τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας και Σκλαβενίτης», τόνισε ο ιδιοκτήτης της εταιρείας κ. Γιώργος Χειμωνίδης. Παράλληλα δε, υποστήριξε ότι στην έκθεση είχε αρκετές επαφές και με εμπόρους για την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου διανομής του ανά την Ελλάδα.

frozen barFROZEN BAR

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε στη φετινή HO.RE.CA. και ο τομέας του εξοπλισμού για τα καταστήματα. Στη Frozen Bar, ο κ. Κωνσταντίνος Δημητράκης, μας παρουσίασε τις καινοτόμες και υπερσύγχρονες παγωτομηχανές της εταιρείας, οι οποίες, όπως μας είπε, έχουν αρχίσει να έχουν ζήτηση και σε σημεία μικρής λιανικής.

Η μπίρα Μάμος είναι και πάλι εδώ Μπύρα Μάμος

Τα κορίτσια της μπίρας Μάμος κερνούσαν τους επισκέπτες της έκθεσης, με αφορμή το επαναλανσάρισμα του ιστορικού brand από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Σε συνεργασία με τους κληρονόμους της ιστορικής οικογένειας ζυθοποιών, που δημιούργησε την εν λόγω μπίρα πριν από πάνω από 100 χρόνια στην Πάτρα, η εταιρεία έφερε και πάλι στην αγορά την μπίρα Μάμος.

zeo bakersZEO BAKERS

Δεν προλάβαινε να δίνει στον κόσμο να δοκιμάζει, αλλά και να μιλά ταυτόχρονα με υποψήφιους πελάτες, ο κ. Χρήστος Κόκκινος, πωλητής της εταιρείας Zeo Bakers με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Ζέω σημαίνει βράζω, αλλά και πάθος, το οποίο σίγουρα δεν λείπει ούτε από τους ανθρώπους της συγκεκριμένης εταιρείας. Ο κ. Κόκκινος μας μίλησε για τα προϊόντα της εταιρείας, αλλά και για τον κόσμο στην έκθεση, εξηγώντας μας ότι «σημασία έχει η ποιότητα και όχι η ποσότητα». Στο περίπτερo της Zeo πάντως, γινόταν… χαμός!

Με χορούς και τραγούδια Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο

Ελληνικό πρωινό μοίρασε στους επισκέπτες το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, όμως μια άλλη έμπνευσή του, ήταν αυτή που κέρδισε τις εντυπώσεις. Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, χορευτές με παραδοσιακές στολές χόρεψαν τραγούδια του τόπου μας και ανέβασαν τον ελληνικό… τόνο στην έκθεση.

Ραντεβού στη HO.RE.CA. 2019

Όπως έγινε αντιληπτό και από τις επαφές του περιοδικού με τους εκθέτες, αλλά και από την αθρόα συμμετοχή επαγγελματιών και επισκεπτών, η HO.RE.CA. απαντά στις πραγματικές ανάγκες των βασικών πυλώνων της ελληνικής οικονομίας, του Τουρισμού, της Καφεστίασης και του Επισιτισμού, ενώ παράλληλα αποτελεί και το πλέον σημαίνον εμπορικό forum στη χώρα μας.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι αξιολογώντας το εύρος και την ποιότητα των εκθεμάτων και τις εμπορικές επαφές που πραγματοποίησαν στη διάρκεια της έκθεσης, τόσο οι εκθέτες όσο και οι επισκέπτες, έκαναν λόγο για την πιο ουσιαστική και στοχευμένη HO.RE.CA. όλων των εποχών. Άπαντες έδωσαν ραντεβού για τη HO.RE.CA. 2019, η οποία θα διεξαχθεί του χρόνου, από τις 8 έως τις 11 Φεβρουαρίου.