Με τις ανατιμήσεις να συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό σχεδόν στο σύνολο των προϊόντων στα καταστήματα της μικρής λιανικής, έχει αρχίσει να δημιουργούνται προβλήματα και για τη λύση του delivery για τους επαγγελματίες του κλάδου.

Από την πανδημία του κορονοϊού και μετά, η υπηρεσία του delivery «εκτόξευσε» την αξία της και για τα μίνι μάρκετ, πολλά από τα οποία οδηγήθηκαν αναγκαστικά προς αυτή τη λύση, για να μη χάσουν πελάτες.

Οι συνεχείς αλλαγές στις τιμές όμως, έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, που λειτουργούν την υπηρεσία του delivery. Κι αυτό γιατί σε λιγότερο από ένα χρόνο, οι τιμές στην πλειοψηφία των προϊόντων, έχουν αλλάξει τουλάχιστον πέντε φορές.

Ως εκ τούτου, είναι αδύνατο για τους ιδιοκτήτες των μίνι μάρκετ να εκδώσουν σχετικούς τιμοκαταλόγους και να επικοινωνήσουν τις τιμές τους στους καταναλωτές. Το delivery έχει έτσι μπροστά του νέες προκλήσεις, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη μικρή λιανική και μένει να φανεί πως θα εξελιχθεί η συγκεκριμένη υπηρεσία, όσο συνεχίζονται οι ανατιμήσεις σχεδόν σε όλα τα προϊόντα της αγοράς.