Tα παιχνίδια αποτελούν διαχρονικά ένα ισχυρό «όπλο» για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς προσφέρουν ένα σεβαστό περιθώριο κέρδους για τους επαγγελματίες και προσελκύουν τα παιδιά. Για το λόγο αυτό και τα Χριστούγεννα ο επαγγελματίας μπορεί να επενδύσει στην κατηγορία, δίνοντας έμφαση στους κωδικούς που προσφέρονται σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τα καταστήματα παιχνιδιών ή τα σούπερ μάρκετ.

Το χαμηλό κόστος αγοράς ενός παιχνιδιού, με τιμή που δεν υπερβαίνει τα 2-3 ευρώ, το καθιστά πολύ πιο εύκολο να πωληθεί και την περίοδο των εορτών, σε σύγκριση με παιχνίδια που έχουν υψηλότερο κόστος, τα οποία οι καταναλωτές συνήθως αγοράζουν από εξειδικευμένα καταστήματα. Ένας βασικός παράγοντας για την άνοδο των πωλήσεων είναι η γκάμα των παιχνιδιών που προσφέρονται. Όσο πιο μεγάλη, τόσες περισσότερες είναι κι οι πιθανότητες να κερδίσει πελατεία. Μάλιστα, έχει παρατηρηθεί ότι οι πωλήσεις των παιχνιδιών φτάνουν στα «ύψη» τις περιόδους των γιορτών.