Νέες συσκευασίες στην ελληνική αγορά

Τα παγκόσμια trends στη συσκευασία ακολουθούν πλέον και πολλές ελληνικές επιχειρήσεις γεγονός που έχει αλλάξει πλέον την εικόνα στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ και δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες της αγοράς να διαμορφώσουν σχετικά τους χώρους του καταστήματός τους. Είτε συγκεντρώνοντας π.χ. τα προϊόντα με ελληνική συσκευασία σε ένα ράφι, είτε προβάλλοντας περισσότερo τις «πράσινες» κι οικολογικές συσκευασίες, είτε προωθώντας τις πιο μοντέρνες επιλογές που επιλέγει συχνά η νέα γενιά καταναλωτών, μπορεί κανείς να αξιοποιήσει τις αλλαγές που φέρνουν και στα ελληνικά καταστήματα τα νέα προϊόντα πολλών εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε παρακάτω κάποια εξ αυτών.

Συνδυάζει τα νέα trends η Coca-Cola

cocacolaΜε στόχευση στο νεανικό κοινό, αλλά και στη μείωση του περιβαλλοντικού της «αποτυπώματος», η Coca–Cola δημιούργησε και λανσάρει και στην ελληνική αγορά μία σειρά από νέες συσκευασίες για όλα τα προϊόντα της στον τομέα των Coke. Η εταιρεία αντικατέστησε ουσιαστικά όλα τα κουτάκια των 330ml με νέες συσκευασίες ιδιαίτερου design, οι οποίες είναι πιο λεπτές, πιο ψηλές, αλλά παράλληλα και πιο φιλικές προς το περιβάλλον, καθώς είναι πιο ελαφριές συγκριτικά με τις προηγούμενες. Σε όλες τους, μάλιστα, υπάρχει και το λογότυπο του νέου application της Coca-Cola, «WOAH» (Where Only Awesome Happens), με την εταιρεία να επιλέγει και το social packaging για τα προϊόντα της. Αυτές όμως δεν είναι οι μόνες αλλαγές για το κορυφαίο brand, αφού κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού πρόσθεσε και το ελληνικό στοιχείο στη συσκευασία της, λανσάροντας συλλεκτικές συσκευασίες με τις Κυκλάδες, τον Λευκό Πύργο κ.ά.

Παιδικές και «πράσινες» συσκευασίες από τη Nestle

Την απόφασή της να ανακυκλώνει ή να επαναχρησιμοποιεί το 100% των συσκευασιών των προϊόντων της μέχρι το 2025 ανακοίνωσε πρόσφατα η Nestle. Βάσει αυτού, όλες οι συσκευασίες της, συμπεριλαμβανομένων των πλαστικών, θα πρέπει να μην καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής επεξεργασίας απορριμμάτων, καθώς θεωρεί πως υπάρχει επείγουσα ανάγκη να ελαχιστοποιηθεί η επίδραση της συσκευασίας στο περιβάλλον. Την ίδια ώρα, στην ελληνική αγορά, έκανε ένα νέο άνοιγμα προς τους μικρούς καταναλωτές, με νέες συσκευασίες στο brand της Nesquik, με τα παιδικά δημητριακά πρωινού της εταιρείας να μπαίνουν σε… τροχιά και παρουσιάζει τρεις νέες συσκευασίες που συστήνουν σε μικρούς, αλλά και μεγάλους, τον κόσμο του διαστήματος, με πρωταγωνιστή ένα διαστημικό ρομπότ στη συσκευασία.

Πρακτικές συσκευασίες από την 3 άλφα

Σε ανανέωση των συσκευασιών της έχει προχωρήσει πρόσφατα και η εταιρεία 3 άλφα, που διαθέτει ένα από τα πιο γνωστά brands στην Ελλάδα, σε προϊόντα όπως το ρύζι και τα όσπρια. Πιο συγκεκριμένα, οι συσκευασίες στο ρύζι της εταιρείας είναι πλέον πολύ πιο πρακτικές κι εύχρηστες, αφού στέκονται όρθιες, ενώ ανοίγουν και κλείνουν πανεύκολα με αυτοκόλλητη ταινία. 

3alfa-ryziMini συσκευασίες από την Creta Farms

H Creta Farms επένδυσε σε μία ολόκληρη σειρά προϊόντων, με βάση την καινοτομία στη συσκευασία. Πρόκειται για τα νέα Mini Εν Ελλάδι, που κυκλοφορούν σε συσκευασίες των 8 ατομικών μερίδων σε τρεις κατηγορίες, πάριζα, ζαμπόν και γαλοπούλα. Χάρη στην ατομική, πρακτική τους συσκευασία ανοίγουν εύκολα και γρήγορα, χωρίς να έρχονται σε επαφή με τα χέρια, με αποτέλεσμα να μπορούν να καταναλωθούν από όλους, οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή. Αποθηκεύονται και μεταφέρονται πολύ εύκολα παντού, καθώς δεν λερώνουν και χωράνε παντού, σύμφωνα με την εταιρεία, η οποία συνεχίζει τα εν λόγω λανσαρίσματα, έχοντας προσθέσει πρόσφατα τη mini συσκευασία και σε άλλα προϊόντα, όπως στο σαλάμι και το λουκάνικο.

Συσκευασία με 60% λιγότερο πλαστικό από τη Milner

Milner: Οικολογική συσκευασία με 60% λιγότερο πλαστικόΜία νέα οικολογική συσκευασία, που μειώνει τη χρήση πλαστικού και κάνει πιο εύχρηστο το προϊόν, έχει λανσάρει από την πλευρά της για το brand της Milner, η Friesland Campina Hellas. Πρόκειται για τη νέα οικολογική συσκευασία Fresh Lock, που υπόσχεται 100% πλούσια γεύση και με 60% λιγότερο πλαστικό, χάρη στο πρακτικό της κλείσιμο. Η νέα συσκευασία ανοιγοκλείνει τέλεια ξανά και ξανά, «σφραγίζοντας» το σωστό επίπεδο υγρασίας και κρατώντας τις φέτες ακόμη πιο φρέσκες, μέχρι και την τελευταία, σύμφωνα με την επικοινωνία της εταιρείας.

Νέα διαδραστική συσκευασία από τη Δέλτα

διαδραστική συσκευασία από τη ΔέλταΕδώ και λίγους μήνες και η εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων ΔΕΛΤΑ παρουσίασε το Φρέσκο Γάλα σε ανανεωμένη διαδραστική συσκευασία, με κυρίαρχο εικαστικό του στοιχείο μια καρδιά. Η Eco- Fresh Pack συσκευασία του προϊόντος διαθέτει λευκότερη εμφάνιση και το κυρίαρχο στοιχείο της καρδιάς είναι εμπνευσμένο από τη σύνθεση της ελληνικής φύσης, τους 700 επιλεγμένους παραγωγούς, τη φροντίδα και τους καθημερινούς ελέγχους του Φρέσκου Γάλακτος ΔΕΛΤΑ. Το χαρτί με πιστοποίηση κατά FSC, που χρησιμοποιείται για τη συσκευασία, παράγεται από δέντρα που καλλιεργούνται γι’ αυτό το σκοπό κι αναδιπλώνεται πλήρως, με σκοπό τη μείωση του όγκου των απορριμάτων. Η καινοτομία όμως του προϊόντος δεν βρίσκεται τόσο στην διαφοροποιημένη του συσκευασία, αλλά στο νέο τρόπο αλληλεπίδρασής του με τον καταναλωτή. Μέσα από την εφαρμογή Shazam, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality), η καρδιά «ζωντανεύει» μπροστά του.