Στους μεγάλους νικητές της πανδημίας συγκαταλέγονται τα σούπερ μάρκετ, τα οποία είδαν τους τζίρους σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα να εκτοξεύονται εν μέσω lockdown. Αυξημένα ήταν τα νούμερα σε διψήφιο ποσοστό στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων και την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου σε σχέση με την αντίστοιχη του 2019 που οι πωλήσεις είχαν ανέλθει σε 118 εκατ. ευρώ περίπου. Στα τρόφιμα, στα προϊόντα νοικοκυριού και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής καταγράφηκε ανάπτυξη πωλήσεων, ενώ αρκετές ήταν οι κατηγορίες με κάμψη λόγω της απαγόρευσης πώλησης των διαρκών αγαθών που αποφάσισε η κυβέρνηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, σε ό,τι αφορά τη διασπορά της κατανάλωσης ανά κατηγορία καταστήματος, τα hupermarkets (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν, τα μεσαία (1000 ως 2.500 τ.μ.) και τα μικρότερα, όπως τα μίνι μάρκετ, ακολουθούν.