Με μείωση τιμής

Με μείωση τιμής «απαντά» το κρέας στα vegan προϊόντα. 

Σταθερά κερδίζουν «έδαφος» τα vegan προϊόντα, καθώς αποτελούν μια ανερχόμενη κατηγορία που αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και στην Ελλάδα. Πολυάριθμοι κωδικοί υποκατάστατων κρέατος κυκλοφορούν ήδη στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ, ασκώντας έντονο ανταγωνισμό στο κανάλι του κρέατος.

Πιο αναλυτικά, τα υποκατάστατα κρέατος βρίσκονται σε περίοδο θεαματικής ανόδου, αλλά στην παρούσα φάση δεν είναι σαφές αν η τάση αυτή θα έχει διάρκεια. Παρά το γεγονός ότι οι μονάδες επεξεργασίας κρέατος αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα λόγω της πανδημίας, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου ετοιμάζονται για τη μεγάλη επιστροφή και δίνουν μάχη για να διατηρήσουν το κρέας στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ότι η Tyson, ένας από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στις ΗΠΑ, προχωράει σε επιθετική μείωση τιμών σε παρασκευές κρέατος κατά 30%, προκειμένου να χτυπήσει τους vegan κωδικούς και να δελεάσει καταστήματα και καταναλωτές. Την ίδια στιγμή, οι επιχειρήσεις παραγωγής και επεξεργασίας vegan προϊόντων μάχονταν απέναντι σε αυξημένα κόστη ακόμα και πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, κυρίως εξαιτίας της αύξησης των τιμών στην πρώτη ύλη πολλών προϊόντων τους, όπως η φυτική πρωτεΐνη από φακές ή μπιζέλια.