Με «σύμμαχο» την τεχνολογία προχωρά το λιανεμπόριο. 

Οι αλλαγές, που σταδιακά συντελούνται στο οργανωμένο λιανεμπόριο και οι ευκαιρίες που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο παρουσιάζονται στη νέα μελέτη «Future Retail Disruption 2019/2020» της Edge By Ascential.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, η τεχνητή νοημοσύνη συνδέεται άρρηκτα με το λιανεμπόριο του μέλλοντος, καθώς οι επιχειρήσεις έχοντας πρόσβαση σε πληθώρα στοιχείων των καταναλωτών, μετά την γενική επικράτηση των smart phones και ανάλογων ψηφιακών συσκευών, είναι σε θέση να προβλέπουν τη ζήτηση, να επικοινωνούν με τους καταναλωτές και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το ψηφιακό οικοσύστημα.

Με «σύμμαχο» την τεχνητή νοημοσύνη στην εξέλιξη της εφοδιαστικής αλυσίδας και την ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να οργανώσουν τις υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων με τρόπο ώστε να προβλέπουν τη ζήτηση, να «χτυπούν» τον ανταγωνισμό με πιο ευέλικτους σχεδιασμούς και να αυξάνουν την αξία τουs και την αναγνωρισιμότητά τους με το λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων και την υλοποίηση πρακτικών πoυ απευθύνονται προσωπικά σε κάθε έναν πελάτη.

Στο εγχώριο λιανεμπόριο είναι ήδη ορατή αυτή η τάση, καθώς μεγάλες εταιρείες, όπως οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, έχουν ενσωματώσει τις νέες τεχνολογίες στα καταστήματά τους προσφέροντας μια νέα αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές.