Στα ελληνικά προϊόντα επενδύουν τα σούπερ μάρκετ

«Μοιράζουν» λεφτά τα σούπερ μάρκετ το 2019. 

Μετά την αύξηση στο μισθό των εργαζομένων, που ανακοινώθηκε πρόσφατα από την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας«, άλλη μία εταιρεία παίρνει σειρά παρουσιάζοντας τη νέα μισθολογική της δομή.

Η Lidl Ελλάς, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, από 1η Μαρτίου 2019 θα εφαρμόσει μια νέα μισθολογική πολιτική με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των βασικών αρχών της όπως η αξιοκρατία, η εμπιστοσύνη και η δικαιοσύνη και η ισότητα ευκαιριών για όλους. Η συγκεκριμένη επένδυση σε μισθούς θα είναι της τάξεως του 5,3%, ενώ έχουν προγραμματιστεί και νέες προσλήψεις, που θα ενδυναμώσουν την παρουσία της Lidl στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία υπολογίζεται ότι απασχολεί περίπου 6.000 εργαζομένους και, σύμφωνα με έρευνα του kariera.gr σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αποτελεί έναν από τους δέκα πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα στις ηλικίες 18-37 ετών.

Επιπλέον, εντός του 2019, θα επενδύσει σχεδόν 800.000€ για την ικανοποίηση και δέσμευση των εργαζομένων της, δίνοντας έμφαση ταυτόχρονα σε δράσεις, σεμινάρια και πολλά εργαλεία Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης.