Ενίσχυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών με φορολογικά κίνητρα

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μίνι μάρκετ, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ξεκίνησε η πανδημία, είναι η ραγδαία αύξηση των ανέπαφων συναλλαγών ακόμα και για αγορές πολύ μικρής αξίας, όπως ένα πακέτο τσιγάρα ή μια κάρτα ανανέωσης χρόνου ομιλίας. Όλοι οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής, ειδικά στην περίπτωση των τσιγάρων, κάνουν λόγο για μηδαμινό κέρδος αφού τα καταστήματα έχουν πρακτικά εξελιχθεί σε απλούς διακινητές χωρίς να κερδίζουν κάτι από αυτό. Κι ενώ είναι γνωστό στους επαγγελματίες ότι το περιθώριο κέρδους για τα καταστήματα είναι ίσο ή και μικρότερο από την προμήθεια των τραπεζών για τα τερματικά POS, αυτό δε σημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι ενήμεροι. Γι’ αυτό και συχνά «επιβαρύνουν» τον επαγγελματία εν αγνοία τους με την χρήση της κάρτας τους για συναλλαγές πολύ μικρής αξίας.

Τα καταστήματα που βρίσκονται στις γειτονιές στην πλειοψηφία τους έχουν καθημερινούς πελάτες, με τους οποίους αναπτύσσουν φιλικές σχέσεις. Ο επαγγελματίας θα μπορούσε με μια ταμπέλα να ενημερώσει τους επισκέπτες του μίνι μάρκετ ότι η χρήση POS για την αγορά τσιγάρων είναι επιζήμια για το κατάστημα. Αυτό θα μπορούσε να αλλάξει την τακτική τους και να μειώσει τις συνέπειες του προβλήματος για την επιχείρηση.