Νέα διάκριση για την Chiquita

Η Chiquita Brands International, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές μπανανών παγκοσμίως, τιμήθηκε πρόσφατα με το βραβείο Category Captain 2018 από την κορυφαία έκδοση στον κλάδο λιανικού εμπορίου τροφίμων Progressive Grocer. Τα βραβεία Category Captain αναδεικνύουν τα καλύτερα παραδείγματα συνεργασίας μεταξύ εταιρειών πώλησης καταναλωτικών προϊόντων και λιανεμπορίου την χρονιά που πέρασε.

Ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βόρειας Αμερικής για την Chiquita δήλωσε: «Είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτή τη σημαντική διάκριση που προήλθε από μία εκ των κορυφαίων εκδόσεων στο χώρο. Στην Chiquita προσπαθούμε να προωθήσουμε την ανάπτυξη στον κλάδο, όχι μόνο μέσω της συνεχούς δέσμευσής μας και της παροχής μοναδικών προγραμμάτων και αξιοποίησης της πληροφόρησης που λαμβάνουμε, αλλά και μέσω της αδιάκοπης αφοσίωσης μας στους καταναλωτές. Αυτό το βραβείο λέει πολλά για τους στόχους μας ως εταιρεία».

Μέσω υιοθέτησης μιας στρατηγικής ηγετικής σκέψης για την κατηγορία, τους καταναλωτές και της συμπεριφοράς τους, η Chiquita εντοπίζει καινοτόμους τρόπους για να αυξήσει τις πωλήσεις της. Συγκεκριμένα η εταιρεία χρησιμοποιεί μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που περιλαμβάνει την παροχή secondary displays, την εξισορρόπηση μεταξύ πώλησης οργανικών και συμβατικών μπανανών, καθώς και τη σύνδεση των καταναλωτών με το brand μέσα και έξω από το κατάστημα.

Αύξηση των secondary displays

Η Chiquita αξιοποιεί την πληροφόρηση που προέρχεται από τους καταναλωτές, η οποία δείχνει ότι τα secondary displays επιφέρουν την αύξηση των αγορών και ταυτόχρονα των πωλήσεων. Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι στα καταστήματα που είχαν τοποθετηθεί secondary displays οι πωλήσεις μπανανών αυθήθηκαν κατά 5%, σε σχέση με τα καταστήματα που δεν είχαν τοποθετηθεί.

Εξισορρόπηση στην πώληση συμβατικών και οργανικών μπανανών

Η εξισορρόπηση στην πώληση οργανικών και συμβατικών μπανανών είναι εξέχουσας σημασίας δεδομένου της αυξανόμενης παραγωγής βιολογικών προϊόντων. Η υιοθέτηση ενός επιχειρηματικού πλάνου στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι πρωταρχικής σημασίας προκειμένου να αξιοποιηθεί η στροφή προς τα οργανικά προϊόντα, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και η προώθηση των συμβατικών μπανανών. 

 Ενέργειες σύνδεσης καταναλωτών μέσα και έξω από το κατάστημα

Η Chiquita χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία AR/VR στους διαδρόμους φρέσκων προϊόντων σε ολόκληρη την Αμερική και με τη βοήθεια του Shazam κάλεσε τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε ένα πρωτοποριακό ταξίδι και να μάθουν τι βρίσκεται πίσω από το μπλε αυτοκόλλητο. Με τη σάρωση του αυτοκόλλητου Chiquita, οι καταναλωτές έμπαιναν σε μια εμπειρία AR μέσω της εφαρμογής Shazam και ακολουθούσαν το ταξίδι της μπανάνας Chiquita, από τις φυτείες στην Λατινική Αμερική, στο λιμάνι και από εκεί μέσω του Ατλαντικού στο τραπέζι της κουζίνας τους, αφού πρώτα επισκεφθούν το κατάστημα της επιλογής τους.