Νέα εποχή έφερε και για τις μεγάλες εκθέσεις τροφίμων και ποτών ο κορονοϊός, καθώς επηρέασε τη διεξαγωγή τους τον προηγούμενο χρόνο, με απανωτές ακυρώσεις και αναβολές και τις οδήγησε σε ψηφιακά «μονοπάτια».

Προσαρμοσμένη στις νέες συνθήκες η FOOD EXPO, η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, επέστρεψε στις 14 με 18 Ιουνίου 2021, αποκλειστικά με ψηφιακή παρουσία, μέσω μιας custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της έκθεσης, με στόχο να δώσει την ευκαιρία σε πολλές σημαντικές εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό να αναδείξουν τα προϊόντα τους.

Με νέα, υβριδική, μορφή θα ανοίξει τις πύλες της, από 9 έως 13 Οκτωβρίου 2021, στο Εκθεσιακό Κέντρο της Κολωνίας, και η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Anuga 2021, δίνοντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες να έχουν φυσική και ψηφιακή παρουσία στη διοργάνωση.

Η απόφαση αυτή του Εκθεσιακού Οργανισμού της Κολωνίας, τον οποίο στην Ελλάδα αντιπροσωπεύει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, ελήφθη, προκειμένου η μεγαλύτερη διεθνώς έκθεση τροφίμων και ποτών να επιστρέψει μερικώς στην προ-covid κανονικότητα, εφαρμόζοντας κάθε προβλεπόμενο πρωτόκολλο προστασίας της δημόσιας υγείας.

Ο συνδυασμός της δια ζώσης και της ψηφιακής συμμετοχής στην Anuga 2021, πρόκειται να δημιουργήσει ένα ιδανικό πλαίσιο ανάπτυξης νέων εργασιών, ενίσχυσης της εξωστρέφειας και δικτύωσης, σε διεθνές επίπεδο, όσων επιχειρήσεων δραστηριοποιούνται στην αγορά τροφίμων και ποτών.

Στο πλαίσιο αυτό, παράλληλα με τη διοργάνωση της έκθεσης σε φυσικό περιβάλλον, θα λειτουργήσει, από 11 μέχρι 13 Οκτωβρίου κι η ψηφιακή εκδοχή της Anuga 2021, ως Anuga @home.

Κύριο θέμα της φετινής Anuga θα είναι ο «Μετασχηματισμός», ενώ στο πλαίσιο της διοργάνωσης θα εξεταστεί και το ζήτημα της εξέλιξης της ίδιας της εμπορικής έκθεσης στη διάρκεια της ψηφιακής εποχής.