delivery

Η πλειοψηφία των μίνι μάρκετ στο εξωτερικό, αλλά και μερικοί επαγγελματίες στην Ελλάδα, έσπευσαν να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες των καταναλωτών εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, προσφέροντας νέες υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, με βάση τα νέα δεδομένα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, το 21% προσέφερε τη δυνατότητα παραλαβής των προϊόντων στο πεζοδρόμιο, έξω από το κατάστημα δηλαδή, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός στον εσωτερικό χώρο και να παρέχεται περισσότερη ασφάλεια στους καταναλωτές. Το ίδιο ποσοστό των ιδιοκτητών καταστημάτων της μικρής λιανικής (21%) προσέθεσε την υπηρεσία του contactless payment, της πληρωμής δηλαδή χωρίς την επαφή με το ταμείο, όπως συμβαίνει ήδη σε πολλά σούπερ και μίνι μάρκετ και στην Ελλάδα. Ένα σημαντικό ποσοστό (14%) εστίασε περισσότερο στη λογική του drive-thru, μια υπηρεσία που είναι ευρέως διαδεδομένη στις ΗΠΑ σε άλλα καταστήματα, αλλά τη συναντάμε και σε κάποια καταστήματα και στην Ελλάδα. Τέλος, το 14% των καταστημάτων προσέθεσε εν μέσω πανδημίας την υπηρεσία του delivery, το οποίο και φαίνεται να αναδεικνύεται σε νικητή της εποχής γενικότερα στην αγορά, και ειδικότερα στην εστίαση και το λιανεμπόριο.