Ο περιορισμένος χώρος είναι συχνά πρόβλημα για πολλά καταστήματα της μικρής λιανικής, αλλά ταυτόχρονα και ένα σημείο «κλειδί» για την επιτυχία του, αφού είναι αναγκαίο να υπάρξει σωστή κατανομή των ραφιών για την τοποθέτηση των προϊόντων.

Σχετικές έρευνες έχουν δείξει ότι ο τρόπος που τοποθετούνται τα προϊόντα στα ράφια είναι ζωτικής σημασίας για την τελική επιλογή τους από τον πελάτη. Οι κανόνες του σύγχρονου marketing απαιτούν να δίνει ιδιαίτερη προσοχή ο επαγγελματίας στη σωστή διάταξη των κωδικών. Το σωστό προϊόν στη σωστή θέση μπορεί να κάνει τη διαφορά στις πωλήσεις, σύμφωνα με τους ειδικούς. Γι’ αυτό ο ιδιοκτήτης του μίνι μάρκετ πρέπει να έχει υπόψη ότι τα προϊόντα που βρίσκονται στο άμεσο οπτικό πεδίο του καταναλωτή, δηλαδή στο ύψος των ματιών του, εντάσσονται αυτομάτως στις πρώτες επιλογές του. Ό,τι απευθύνεται στους ανήλικους πρέπει να τοποθετείται χαμηλότερα, δηλαδή στο ύψος των ματιών των παιδιών. Ό,τι ανήκει σε ειδική-εποχιακή προωθητική ενέργεια πρέπει να προβάλλεται σε ειδική τοποθεσία, με ειδική σηματοδότηση (π.χ. stand σε σωστό επίπεδο ματιού) σε σημείο του καταστήματος, όπου η ροή των καταναλωτών είναι συνεχής κι αδιάκοπη, π.χ. στην είσοδο ή ακριβώς πριν από το ταμείο. Τέλος, τα ακριβά προϊόντα είναι καλύτερο να τοποθετούνται στα ψηλότερα ράφια, καθώς απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό καταναλωτών, και τα φθηνότερα σε θέση ώστε να είναι πιο εύκολα προσβάσιμα.