Όλο και περισσότεροι είναι οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που αναζητούν τρόπους να αυξήσουν την κίνηση στα καταστήματά τους και να πετύχουν μεγαλύτερους τζίρους, καθώς η πανδημία έχει επηρεάσει οικονομικά ένα σημαντικό ποσοστό πελατών με αποτέλεσμα να εμφανίζονται συγκρατημένοι στις αγορές τους.

Φαίνεται πως κάποιοι ιδιοκτήτες μίνι μάρκετ έχουν βρει τη λύση στο πρόβλημα, φροντίζοντας να μετατρέψουν την επιχείρησή τους σε σημείο που κάποιος μπορεί όχι μόνο να πραγματοποιήσει τις αγορές του αλλά και να διεκπεραιώσει διάφορες υποχρεώσεις. Φωτοτυπίες, εκτυπώσεις, fax και αποστολή email, πληρωμές δημοσίου και Ε.Ν.Φ.Ι.Α, φόρος εισοδήματος και τελών κυκλοφορίας, πληρωμές ληξιπρόθεσμων λογαριασμών σε συνδυασμό με μια μεγάλη ποικιλία κωδικών σε τρόφιμα και ποτά, μπορούν να μετατρέψουν το μίνι μάρκετ σε σημείο αναφοράς για τη γειτονιά. Το σύστημα αυτό που εφαρμόζουν επαγγελματίες της μικρής λιανικής έχει ως αποτέλεσμα ο πελάτης να διευκολύνεται στην διεκπεραίωση των καθημερινών του υποχρεώσεων και παράλληλα να πραγματοποιεί και ψώνια για το νοικοκυριό του. Δεδομένων μάλιστα των συνθηκών, αρκετά μίνι μάρκετ λειτουργούν ως σημεία παραλαβής δεμάτων σε συνεργασία με τις εταιρείες κούριερ που αδυνατούν να ανταποκριθούν στον τεράστιο φόρτο εργασίας που προέκυψε από την εκτίναξη των ηλεκτρονικών παραγγελιών εν μέσω πανδημίας. Ένα μίνι μάρκετ που παραπέμπει σε πρακτορείο ΕΛΤΑ ή ΚΕΠ διευκολύνει κυρίως τις μεγαλύτερες ηλικίες που δυσκολεύονται να χειριστούν τα τεχνολογικά μέσα και επιθυμούν να πραγματοποιούν τις πληρωμές τους κατά βάση με μετρητά. Οι πληρωμές λογαριασμών το τελευταίο διάστημα έχουν μάλιστα επεκταθεί και στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Το μεγάλο πλεονέκτημα όμως για ένα κατάστημα γειτονιάς είναι η προσωποποιημένη σχέση που αναπτύσσει με τους επισκέπτες και η αμεσότητα στην εξυπηρέτηση, που μπορούν να αποφέρουν έσοδα για τον επαγγελματία.