Ρίχνει «μαύρο» στο Facebook η Coca Cola

Ρίχνει «μαύρο» στο Facebook η Coca Cola. 

Στην απόσυρση των διαφημίσεών τους από το Facebook και άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram προχώρησαν εταιρείες κολοσσοί, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει η Coca Cola, συμμετέχοντας στο ευρύτερο μποϊκοτάζ που ξεκίνησαν οι οργανισμοί ADL (Anti-Defamation League, NAACP κ.ά.) με ονομασία «Stop Hate For Profit».

Όπως δήλωσε ο CEO της Coca Cola Company, κ. James Quincey «από την 1η Ιουλίου 2020, η Coca Cola Company θα διακόψει όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για τουλάχιστον 30 ημέρες. Θα εκμεταλλευτούμε αυτόν τον χρόνο για να επανεκτιμήσουμε τα διαφημιστικά πρότυπα και την εσωτερική πολιτική μας, για να δούμε αν χρειάζεται να γίνουν αλλαγές στην εταιρεία και να απαιτήσουμε περισσότερες ενέργειες από τους συνεργάτες μας στα Social Media για την αντιμετώπιση του μίσους, της βίας και του ακατάλληλου περιεχομένου. Θα είμαστε ξεκάθαροι ότι απαιτούμε να αναλάβουν περισσότερες ευθύνες, να πραγματοποιήσουν περισσότερες ενέργειες και να υπάρχει διαφάνεια από μέρους τους».

Στο μποϊκοτάζ συμμετέχουν μέχρι στιγμής οι εταιρείες Verizon, Unilever, Honda, Hershey, Viber, Ben & Jerries, The North Face, Patagonia και ακόμη 110 εταιρείες.