Σε λογική

Σε λογική «all in one» και τα μίνι μάρκετ. 

Η εποχή του κορονοϊού φαίνεται ότι δίνει νέα ώθηση και στην τάση του «all in one» στα μίνι μάρκτετ, η οποία έχει αρχίσει να αποδίδει τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα. Ο συνδυασμός των μίνι μάρκετ με μαναβική, αλλά και κυρίως με καφέ αποδεικνύεται συχνά ιδιαίτερα αποδοτικός για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, όπως έχουν παραδεχθεί και οι ίδιοι πολλές φορές, μιλώντας στο περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική.
Η νέα τάση όμως που έρχεται από το εξωτερικό θέλει ακόμη μεγαλύτερους συνδυασμούς: Ο καφές, τα ψιλικά, το φαγητό, ο φούρνος, το κρεοπωλείο και πολλές ακόμη υπηρεσίες μπορούν θεωρητικά να συνδυαστούν και να κερδίσουν τους πελάτες, οι οποίοι και επιλέγουν πλέον καταστήματα με βάση την ταχύτητα, η οποία και έχει αναδειχθεί σε μεγάλο βαθμό στη σύγχρονη κοινωνία. Η λογική του «όλα τα ψώνια σε ένα κατάστημα» έγινε μάλιστα και… επιτακτική αυτή την περίοδο του κορονοϊού, αφού τόσο εν μέσω καραντίνας, όσο και μετά από αυτή, δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που αποφεύγουν τις πολλές επαφές και συνδιαλλαγές στην καθημερινότητά τους.

Τα «all in one» φαίνεται λοιπόν ότι αποτελούν το μέλλον στη μικρή λιανική και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα έγινα viral πρόσφατα στον τομέα της εστίασης στις ΗΠΑ. Η αλυσίδα εστιατορίων Canlis κατάφερε να αλλάξει ολόκληρη την εικόνα της εν μέσω κορονοϊού, «γλιτώνοντας» τη δουλειά στους πάνω από 1.000 εργαζομένους της. Το κατάστημα μετατράπηκε σε ένα εστιατόριο «3 σε 1», με ένα μέρος του να λειτουργεί ως drive through μπεργκεράδικο, ένα δεύτερο να πουλάει μπέγκελ ως φούρνος και ένα τρίτο να κάνει ντελίβερι σε οικογενειακά φαγητά. Αντίστοιχες περιπτώσεις υπάρχουν δε, σε πλήθος convenience stores στο εξωτερικό και σίγουρα δίνουν ιδέες και για τη χώρα μας.