Σε delivery και e-shop επενδύει ο Γαλαξίας

Σε delivery και eshop επενδύει ο Γαλαξίας. 

Ο κορονοϊός άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά και «έσπρωξε» τους Έλληνες προς τις onilne αγορές και στα ψώνια τους, γεγονός που αναγκάζει τις μεγάλες «αλυσίδες» σούπερ μάρκετ, όπως ο Γαλαξίας, να «τρέξουν» τα πλάνα τους για e-shop και delivery. Όπως έχετε ήδη διαβάσει στο περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική, οι συγκεκριμένες συνήθειες των καταναλωτών αποτελούν πλέον παγκόσμια τάση, η οποία αναμένεται να «κυριαρχήσει» τα επόμενα χρόνια.
Το γεγονός επιβεβαιώνεται λοιπόν και από πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας ΠΕΝΤΕ Α.Ε., η οποία και έχει υπό την «ομπρέλα» της, τα σούπερ μάρκετ Γαλαξία. Με βάσει αυτή, η εταιρεία επενδύει άμεσα στις νέες υπηρεσίες, με το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία της delivery για να γίνονται οι παραγγελίες τηλεφωνικά, ώστε να ακολουθήσει σταδιακά, η ανακαίνιση του συνόλου του δικτύου της και τέλος, η εγκατάσταση έξι βασικών πυλώνων τροφίμων, όπως ζεστή γωνιά, βιολογικά φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια, φρέσκα σαλατικά, κοτόπουλα καθώς και έτοιμα γεύματα.

«Οι νέες καινοτομίες στην εξυπηρέτηση των πελατών τις οποίες ανακοινώνουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας γίνονται με σκοπό την ακόμα πιο ευχάριστη εμπειρία των καταναλωτών στα καταστήματα, μαζί με την αύξηση του νεανικού κοινού στη καταναλωτική του βάση, ενώ σύντομα θα προχωρήσουν στη δημιουργία e-shop και ηλεκτρονικού φυλλαδίου.

Οι νέες πρωτοβουλίες των Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας αποτελούν τη συνέχεια των καινοτομιών όπως της προσωποποιημένης κάρτας πιστότητας, που την εμπιστεύθηκαν οι καταναλωτές και στηρίζεται στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) με εξατομικευμένες προσφορές», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος κύριος Πουρσανίδης Παναγιώτης δήλωσε μάλιστα σχετικά τα εξής: «Η ΠΕΝΤΕ Α.Ε. συνεχίζει σταθερά το αναπτυξιακό της πλάνο, ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στοχεύοντας με την ίδια συνέπεια και συνέχεια στην κάλυψη των αναγκών των πελατών της. Δέσμευσή μας είναι να διευρύνουμε συνεχώς τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες μας εντός των καταστημάτων μας, αλλά και τη συνολική αγοραστική εμπειρία που παρέχουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με γνώμονα πάντα την ποιότητα και τις χαμηλές τιμές».