Ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τις διατροφικές επιλογές των Ελλήνων καταναλωτών -και κατ’ επέκταση για τις αγοραστικές τους συνήθειες- προκύπτουν από τη νέα έκδοση της έρευνας YouGov Profiles, που προσφέρεται στην Ελλάδα από την Focus Bari.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία, μια πολύ σημαντική αναλογία Ελλήνων -ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες ηλικίες- δηλώνουν ότι προσπαθούν να προσέχουν την υγεία τους και φροντίζουν να καταναλώνουν αρκετά φρούτα και λαχανικά, παρά το γεγονός ότι η προσπάθεια δεν είναι πάντα επιτυχής και υποκύπτουν σε πειρασμούς. Τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι μισοί από αυτούς συμφωνούν στην μείωση του κρέατος και κάποιοι αισθάνονται «ενοχές» όταν καταναλώνουν πολύ κρέας ή γαλακτοκομικά.

Στο πλαίσιο της ανάγκης για υγεία και ευεξία, πάνω από ένας στους δύο Έλληνες δηλώνουν ότι προσπαθούν να χάσουν βάρος, καθώς η ομορφιά είναι άμεσα συνδεδεμένη με ένα λεπτό σώμα, και μάλιστα η αναλογία αυτή στους νέους φτάνει στο 31%. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ΜΜΕ, οι influencers και οι διαφημίσεις οδηγούν σημαντική μερίδα Ελλήνων με έμφαση στους νέους να αποκτούν σωματικά πρότυπα που συχνά τους αγχώνουν, καθώς τους μειώνουν την σωματική τους αυτοεικόνα, με αποτέλεσμα να προτιμούν να βλέπουν «κανονικούς» ανθρώπους στις διαφημίσεις.

Επίσης, η ανάγκη για οικονομία εν όψει του πληθωρισμού και της ακρίβειας οδηγεί τους Έλληνες να προσέχουν πολύ τι θα ψωνίσουν στο σούπερ και μίνι μάρκετ, να αναζητούν προσφορές και να μένουν πιστοί στη λίστα και στον προϋπολογισμό τους.

Τέλος, ως προς την κατανάλωση αλκοόλ, οι Έλληνες προτιμούν το κρασί και τη μπίρα, τείνουν να πίνουν κυρίως όταν βγαίνουν έξω και δύο στους τρεις δηλώνουν πως δεν χρειάζονται ποτό για να διασκεδάσουν.