Coca Cola: Αύξηση στις πωλήσεις στα ανθρακούχα αναψυκτικά

Σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα φυτικά ροφήματα και ο καφές, έχει πραγματοποιήσει άνοιγμα τα τελευταία χρόνια η Coca Cola, η οποία προσαρμόζεται στις νέες τάσεις με προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό της. Στο πλαίσιο της Έκθεσης HoReCa 2023, η εταιρεία ανακοίνωσε τη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου της με τα προϊόντα της Three Cents και της ζυθοποιίας AB InBev. 
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά σε μία αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο με ορισμένα από τα πιο δημοφιλή σήματα μπύρας, όπως Corona, Stella Artois και Bud. Η συνεργασία – που βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2023- περιλαμβάνει πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα που ανήκουν στην AB InBev. 
Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες με τα προϊόντα της Three Cents, την 1η ελληνική μάρκα αρτιζανάλ αναψυκτικών και μίξερ, υψηλής ποιότητας. Με την προσθήκη αυτής της premium μάρκας στο χαρτοφυλάκιό της, η εταιρεία απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων. Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ αρχές Μαρτίου 2023.