Τα καταστήματα «γειτονιάς» στήριξε το 62% των Ελλήνων

Στους κερδισμένους μίνι μάρκετ και παντοπωλεία

Οι μεγάλες αλυσίδες Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και My Market φέρονται να είναι οι «νικητές» της περιόδου, καθώς οι τζίροι τους «εκτοξεύτηκαν» εν μέσω πανδημίας, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς.

Και παρόλο που τα σούπερ μάρκετ, όπως ήταν φυσικό, βρέθηκαν σε πρώτο πλάνο σημειώνοντας ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις τους, οι μικρότερες επιχειρήσεις λιανικής, όπως τα μίνι μάρκετ, τα παντοπωλεία και γενικότερα τα καταστήματα γειτονιάς συγκαταλέγονται επίσης στους κερδισμένους του κορονοϊού, αφού ο τζίρος τους παρουσιάστηκε ενισχυμένος από τις αρχές του έτους μέχρι το Μάιο.

Η εγγύτητα, ειδικά κατά την περίοδο του lockdown, το ευέλικτο ωράριο, αλλά και το γεγονός ότι προσαρμόστηκαν γρήγορα στις συνθήκες, με το να δέχονται ακόμα και τηλεφωνικές παραγγελίες με κατ’ οίκον παραδόσεις, λειτούργησαν θετικά για τους τζίρους της μικρής λιανικής.