Επενδύουν σε δικά τους προϊόντα τα μεγάλα μάρκετ

Επενδύουν σε δικά τους προϊόντα τα μεγάλα μάρκετ. 

Σταθερά επενδύουν τα σούπερ μάρκετ στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, γεγονός που γίνεται φανερό κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες που, ακολουθώντας  τις τάσεις της αγοράς, λανσάρουν συστηματικά private label προϊόντα.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες άλλωστε, οι καταναλωτές έχουν πραγματοποιήσει «στροφή» προς τα private label των σούπερ μάρκετ, με την άνοδο μέσα σε μια τριετία να ξεπερνά το 50%. Είναι χαρακτηριστικό ότι πρόσφατα και η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος ενίσχυσε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της με μια σειρά έτοιμων γευμάτων που φέρουν την υπογραφή της, με νέες επιλογές που εμπνέονται από το Μεξικό. Πρόκειται για τους 6 κωδικούς μεξικάνικων γευμάτων σε συνεργασία με τον Άκη Πετρετζίκη:

  • Chimichanga με Κιμά
  • Fajitas με Μοσχάρι & Λαχανικά
  • Quesadillas με Κοτόπουλο
  • Χοιρινό με Ανανά
  • Chili Con Carne
  • Enchiladas με Κοτόπουλο.

Τα νέα έτοιμα γεύματα ΑΒ You’ll Love διατίθενται στα καταστήματα ΑΒ και στο AB Eshop για περιορισμένο χρονικό διάστημα.