Ραγδαίες μεταβολές στην καταναλωτική συμπεριφορά δημιούργησε η πανδημία, με αποτέλεσμα προϊόντα όπως τα καθαριστικά και τα χαρτικά να γίνουν ανάρπαστα στα ράφια των καταστημάτων. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, ο κλάδος των προϊόντων καθαριότητας και ειδικά των οικιακών προϊόντων καθαρισμού ωφελήθηκε τα μέγιστα από την έκρηξη της πανδημίας. Ειδικά οι κατηγορίες των απολυμαντικών για μικρές και μεγάλες επιφανειών και οι χλωρίνες γνώρισαν πρωτοφανή άνοδο, εξαιτίας του φόβου. Αξίζει να σημειωθεί όπως προκύπτει από τα διεθνή στοιχεία, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ανά τον κόσμο εμφανίζονται πρόθυμοι να αγοράσουν επώνυμα καθαριστικά ή επώνυμα χαρτιά τουαλέτας. Χαρακτηριστικές είναι οι πωλήσεις της P&G κατά το γ’ τρίμηνο του 2020 (Ιούλιος – Σεπτέμβριος), οι οποίες εκτινάχθηκαν στα 19,3 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό αυξημένο σχεδόν κατά 10% σε σχέση με πέρυσι. Παράλληλα, οι καταναλωτές είναι πλέον περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Έτσι, μαγειρεύουν περισσότερο, πλένουν περισσότερο, καθαρίζουν περισσότερο, χρησιμοποιούν περισσότερο χαρτί τουαλέτας. Η υγειονομική κρίση έχει καταστήσει τα νοικοκυριά σαφώς πιο ευαίσθητα σε ζητήματα υγιεινής, κάτι το οποίο εντείνει τη ζήτηση για καθαριστικά και άλλα παρεμφερή αγαθά. Η ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση απολυμαντικών προϊόντων οδήγησε πολλές εταιρείες σε εύρεση εναλλακτικών λύσεων για την κάλυψή της.