Σε ενίσχυση του online καταστήματος της προχώρησε η γνωστή αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος. Πρόκειται για το ΑΒ Home Shop Center, το οποίο ήδη εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στην ΑττικήΜε μια επένδυση που ήδη φτάνει τα 10 εκατ. ευρώ και αναμένεται να τα ξεπεράσει, το AB Home Shop Center ήρθε για να αναβαθμίσει περαιτέρω τις ηλεκτρονικές αγορές, με υψηλές προδιαγραφές ασφαλείαςτεχνολογία αιχμής και χρήση “ έξυπνων” εφαρμογών στη διαχείριση και λειτουργία του, οι οποίες διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων, την ταχύτερη και πιο “ οικολογική” προώθηση της online παραγγελίας, σύμφωνα με την εταιρεία. Αυτή τη στιγμή, διαθέτει ποικιλία 11.000 προϊόντων, μια ποικιλία που καθημερινά εμπλουτίζεται.

Ήδη όπως επισημαίνεται για τη λειτουργία του έχουν δημιουργηθεί 260 νέες θέσεις εργασίας, οι οποίες μάλιστα αναμένεται να φτάσουν τις 400.