Ένα νέο συνέδριο, με την ονομασία Shop X 2022, που αφορά και την μικρή λιανική, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου από την Boussias Communications.

Tο Shop X 2022 θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά και θα παρουσιάσει τις δραστηριότητες και ενέργειες που αναπτύσσουν οι επιχειρήσεις λιανικής και καταναλωτικών προϊόντων και οι ιδιοκτήτες καταστημάτων, οι οποίες εφαρμόζονται στα φυσικά και online καταστήματα, με στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεων.

Ποιες είναι οι νέες τάσεις; Ποιες στρατηγικές εφαρμόζονται για την αύξηση της πελατειακής κίνησης σε φυσικά και online καταστήματα; Πώς η τεχνολογία μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση των πωλήσεων; Αυτά αλλά και άλλα πολλά ερωτήματα θα απαντηθούν μέσα από τις παρουσιάσεις των ομιλητών. 

Ενδεικτική Θεματολογία

  • Ο νέος προορισμός «εμπειρία»! Τα φυσικά καταστήματα στο επίκεντρο.
  • Omnichannel Shopping Experience: πώς επιτυγχάνεται μια συναρπαστική αγοραστική εμπειρία και πώς ενισχύεται το customer journey;
  • Strategies for merging physical and digital retail environments: στρατηγικές σχετικές με το πώς τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση της πελατειακής κίνησης στα φυσικά καταστήματα.
  • Consumer Behavior: πώς μπορούν τα brands και οι έμποροι λιανικής να διαχειριστούν τις νέες συμπεριφορές των καταναλωτών;
  • Artificial Intelligence and Machine Learning: πώς το intelligent retail οδηγεί στην αύξηση των πωλήσεων.
  • Brand Activation and Trade Promotion: νέες τεχνικές και εφαρμογές για in-store marketing.