Τα αναψυκτικά και κυρίως το παγωμένο τσάι αποτελούν ένα από τα πιο δυνατά «όπλα» της μικρής λιανικής, αφού, μετά τα τσιγάρα, αποφέρουν, συνήθως, το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου των καταστημάτων, ειδικά κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Οι πωλήσεις στο παγωμένο τσάι αυξάνονται σταθερά τα τελευταία χρόνια και πλέον είναι διαθέσιμη μια μεγάλη γκάμα προϊόντων. Όπως δείχνει η γενική τάση αυξάνεται η ζήτηση για premium προϊόντα. Οι καταναλωτές αναζητούν, δηλαδή, πιο ακριβά, υψηλής ποιότητας προϊόντα τσαγιού, με στόχο πολυτελείς επιλογές που αξίζουν τα χρήματά τους. Παράλληλα, οι ιδιαίτερες ποικιλίες που προέρχονται από συγκεκριμένες τοποθεσίες και τις οποίες μπορούν να βρουν οι καταναλωτές σε επιλεγμένα καταστήματα είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς. Κάπως έτσι, μάλιστα, ήρθε στην αγορά και το τσάι με ιαπωνικό μάτσα. Επίσης, έχει πραγματοποιηθεί «στροφή» στις υγιεινές επιλογές. Ολόκληρη η αγορά του τσαγιού έχει ενισχυθεί από αυτή τη νέα καταναλωτική τάση, αλλά σε δεύτερο επίπεδο υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον και για προϊόντα που θεωρείται ότι βοηθούν στην υγεία, όπως το πράσινο τσάι και το herbal tea. Στην Ελλάδα σχετικά πρόσφατη προσθήκη αποτελεί και το τσάι με κάνναβη. Ήδη πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να λανσάρουν και στην εγχώρια αγορά τσάι με εκχύλισμα κάνναβης, το οποίο, επίσης, θεωρείται ότι βοηθά στην υγεία των καταναλωτών.