Διαδικτυακά ψώνια για το 35% των καταναλωτών

Το online λιανεμπόριο επιλέγουν 1,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι. 

Συνεχόμενη διεύρυνση παρουσιάζουν τα οικονομικά μεγέθη του online λιανεμπορίου, καθώς πλέον 1,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, δηλαδή το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού, αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρονικά.

Αναλυτικότερα, ο αριθμός αυτός από το 2017 αυξήθηκε κατά 12%, ενώ την ίδια χρονιά, οι παγκόσμιες online πωλήσεις διευρύνθηκαν κατά 13%, φθάνοντας το ασύλληπτο ποσό των 29 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD), το 2017 ελάχιστες διαφοροποιήσεις υπήρξαν στη λίστα με τις δέκα πιο δυναμικές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, με τις ΗΠΑ να διατηρούν την παγκόσμια πρωτιά.

Σε σχεδόν $9 τρις, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ήταν τρεις φορές υψηλότερες απ’ ό,τι στην Ιαπωνία και περισσότερο από τέσσερις φορές υψηλότερες απ’ ό,τι στην Κίνα. Να σημειωθεί ότι Ιαπωνία και Κίνα κατέλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν Γερμανία και Κορέα στην τέταρτη και πέμπτη θέση.

Τη βασική δεκάδα των πιο ισχυρών αγορών του κόσμου για το ηλεκτρονικό εμπόριο συμπληρώνουν η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, ο Καναδάς, η Ινδία και η Ιταλία.

Στον τομέα του B2C, η Κίνα αύξησε το προβάδισμά της έναντι των ΗΠΑ, ενώ η Μεγάλη Βρετανία διατήρησε την τρίτη θέση.