«Τρελές» πωλήσεις σε γάντια και καθαριστικά.
Αυξημένες κατά 12,6% καταγράφονται οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ σε αξία στο πεντάμηνο του 2020 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen. Τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο 13,3%, με τα ελαστικά γάντια και τα καθαριστικά να «εκτοξεύονται».
Η εβδομαδιαία εξέλιξη των συνολικών πωλήσεων του λιανεμπορίου, μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο 24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο 92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο 51,4%. Ακολουθούν τα τρόφιμα και ποτά στο 12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο 60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο 8,7%.