Μικρές απώλειες για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Με την όξυνση του ανταγωνισμού να μεταβάλλει συνεχώς τα δεδομένα στη σκακιέρα των σούπερ μάρκετ, η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος παρατήρησε οριακή μείωση στις πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2018, γεγονός που θεωρήθηκε αναμενόμενο μετά την επαναλειτουργία του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος υπό το σκήπτρο πλέον του Σκλαβενίτη.

Αναλυτικότερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία το 2016 είδε τους τζίρους της να αυξάνονται εξαιτίας της κατάρρευσης του Μαρινόπουλου, επέστρεψε σε καθεστώς απωλειών, ακολουθώντας πτωτική πορεία μαζί με τις περισσότερες αλυσίδες, καθώς ένα τμήμα των πελατών φαίνεται να μετακινήθηκε στα καταστήματα του Σκλαβενίτη. Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνεται στην σχετική οικονομική έκθεση, η μείωση είναι μικρή και στο τέλος του δεύτερου τριμήνου οι πωλήσεις της AB Βασιλόπουλος έδειξαν να ισορροπούν, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να συνεχίζει κανονικά το επενδυτικό της πρόγραμμα, που προβλέπει τη λειτουργία 38 νέων καταστημάτων κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους.

Επιπλέον, η πτώση στους τζίρους της εταιρείας, που παρατηρήθηκε στην ελληνική αγορά, αντισταθμίστηκε από την ενίσχυση των πωλήσεων του ομίλου Ahold Delhaize, θυγατρική του οποίου είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος, στη Ρουμανία σε ποσοστό της τάξεως του 11% αλλά και από την σημαντική ανάπτυξη που επιτεύχθηκε στην Τσεχία.

Αναλυτικότερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία το 2016 είδε τους τζίρους της να αυξάνονται εξαιτίας της κατάρρευσης του Μαρινόπουλου, επέστρεψε σε καθεστώς απωλειών, ακολουθώντας πτωτική πορεία μαζί με τις περισσότερες αλυσίδες, καθώς ένα τμήμα των πελατών φαίνεται να μετακινήθηκε στα καταστήματα του Σκλαβενίτη. Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνεται στην σχετική οικονομική έκθεση, η μείωση είναι μικρή και στο τέλος του δεύτερου τριμήνου οι πωλήσεις της AB Βασιλόπουλος έδειξαν να ισορροπούν, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να συνεχίζει κανονικά το επενδυτικό της πρόγραμμα, που προβλέπει τη λειτουργία 38 νέων καταστημάτων κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους.