Τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν επενδύσει σε ηλεκτρονικά καταστήματα και συνεργασίες που διευκολύνουν τις online πωλήσεις προϊόντων, αφού η πανδημία είχε ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών να εξοικειωθεί με τις διαδικτυακές αγορές.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την πλατφόρμα InstaShop και ήδη περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούνται από την εφαρμογή. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η εφαρμογή InstaShop προσφέρει αγοραστική εμπειρία, αντίστοιχη με εκείνη του φυσικού καταστήματος ΑΒ, στις ίδιες τιμές και με παράδοση σε 1 ώρα από τη στιγμή της παραγγελίας. Στην εφαρμογή είναι διαθέσιμα περισσότερα από 10.000 προϊόντα, ενώ δίνεται και η δυνατότητα στον καταναλωτή, να προσθέσει κάποιο αντικείμενο αφού έχει ολοκληρώσει την παραγγελία, ή να επιλέξει άμεσα και εύκολα αντικατάσταση σε περίπτωση εξαντλημένου προϊόντος.

Σημειώνεται ότι, μετά την Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, η ΑΒ φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα της InstaShop, καθώς και το εύρος κάλυψης της online παράδοσης και σε άλλες πόλεις.