Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου 2021, όπως ανακοινώθηκε.

Σημειώνεται ότι καταγράφηκε επιτάχυνση της ανάπτυξης σε διετή βάση +16,8% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019 και +8,9% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2019, σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης.

Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκαν στο μέσο επίπεδο του εύρους 20%-30%. Οι επιδόσεις υποστηρίχθηκαν από τις τάσεις στον τουρισμό, οι οποίες εξελίχθηκαν καλύτερα από ό,τι αναμενόταν και από τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων στα ταξίδια κατά την καλοκαιρινή περίοδο, γεγονός που ωφέλησε εξίσου τα κανάλια κατανάλωσης εκτός και εντός σπιτιού. Σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά περίπου 30% στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών και κατά το μέσο επίπεδο του εύρους 10%-20% στα ανθρακούχα αναψυκτικά, κυρίως λόγω των επιδόσεων της Coke Zero και των αναψυκτικών για ενήλικες.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, «μέσω της στοχευμένης υλοποίησης της στρατηγικής μας αποκομίσαμε τα οφέλη της καλοκαιρινής περιόδου, επωφελούμενοι από το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Επίσης, οι καλές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές συνεχίστηκαν. Πετύχαμε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 70 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά κατά το εννεάμηνο».