Αλλαγές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των My Market

Αλλαγές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των My Market. 

Με μεγάλες επενδύσεις, ηλεκτρονικό κατάστημα, λανσάρισμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, επέκταση των κέντρων διανομής και ίδρυση νέων καταστημάτων σκοπεύει να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στο κανάλι των σούπερ μάρκετ η εταιρεία Metro ΑΕΒΕ.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία λειτουργεί από τον Οκτώβριο το ηλεκτρονικό της κατάστημα (στη διεύθυνση eshop.mymarket.gr) και οι καταναλωτές σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν πάνω από 10.000 κωδικούς, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και νωπών προϊόντων.

 Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει αλλαγές και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αφού σκοπεύει να διατηρήσει τις επωνυμίες Alta και Pappy μόνο για τα καταστήματα Metro Cash & Carry και να εισάγει για τα καταστήματα λιανικής My Market τα σήματα My kouzina, My gusto, My fresco, My home, My Soft και Feel Good.

Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, εξάλλου, θα ολοκληρωθούν οι ανακαινίσεις στο δίκτυο της «Βερόπουλος», που εξαγόρασε η εταιρεία, ενώ ο επενδυτικός σχεδιασμός περιλαμβάνει την επέκταση του αποθηκευτικού χώρου των κέντρων διανομής της κατά 40.000 τ.μ. έως το τέλος του 2020 από 83.000 τ.μ. που είναι σήμερα.