• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Εταιρικά Νέα
    • Οικονομία
    • Έρευνα & Στατιστικά
    • Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
    • Ρεπορτάζ Εκθέσεων
    • Διεθνή
  • ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
    • Συνεντεύξεις
    • Success Story
    • Μικροί Παραγωγοί
    • Παρουσιάσεις εταιρειών
    • Μίνι Μάρκετ & Περίπτερα
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
    • Ρεπορτάζ
    • Αφιέρωμα
    • Έρευνα
  • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
Αναζήτηση
11.9 C
Αθήνα
Παρασκευή 24, Μάρτιος 2023
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Mini Market Magazine
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΌλαΕταιρικά ΝέαΟικονομίαΈρευνα & ΣτατιστικάΕκθέσεις-ΕκδηλώσειςΡεπορτάζ ΕκθέσεωνΔιεθνή
      Βεζύρογλου
      Εταιρικά Νέα

      Συνέχισε την ανοδική της πορεία η Αντώνης Βεζύρογλου & ΣΙΑ ΕΕ

      Εταιρικά Νέα

      Τέσσερις νέες διεθνείς διακρίσεις για την Κολιός

      λιανεμπόριο
      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Λιανεμπόριο: Αύξηση τζίρου 31,6% τον Ιανουάριο

      πασχαλινό τραπέζι 2018
      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Έρχεται στις 4 Απριλίου το «Καλάθι του Πάσχα»

  • ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
    • ΌλαΣυνεντεύξειςSuccess StoryΜικροί ΠαραγωγοίΠαρουσιάσεις εταιρειώνΜίνι Μάρκετ & Περίπτερα
      ΜΑΚΒΕΛ
      Παρουσιάσεις εταιρειών

      ΜΑΚΒΕΛ – Ελληνικά καινοτόμα ζυμαρικά

      Atomic Hellas
      Συνεντεύξεις

      Atomic Hellas – Παναγιώτης Γλύκας

      Παρουσιάσεις εταιρειών

      Μήλα Zagorin με αυτοκόλλητο γνησιότητας

      Συνεντεύξεις

      Only 1 – Δημήτρης Κυρσανίδης

  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
    • ΌλαΡεπορτάζΑφιέρωμαΈρευνα
      Νοθευμένο μέλι απέσυρε ο ΕΦΕΤ
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Ρεσιτάλ… νοθείας στην κατηγορία του μελιού

      Με σνακς "τη βγάζουν" οι σύγχρονοι καταναλωτές
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Στο επίκεντρο της βιομηχανίας των snacks η βιωσιμότητα

      αγορά εμφιαλωμένου νερού
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Θεαματική ανάπτυξη για τη βιομηχανία εμφιαλωμένου νερού

      Επαρκή  τα αγαθά στα σούπερ μάρκετ
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Σε «τροχιά» ανάπτυξης τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

  • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
Αρχική ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Αφιέρωμα Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες για τα...
Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
  • Αφιέρωμα

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες για τα μίνι μάρκετ

28/07/2018
1307

Αναψυκτικά: Ένας από τους πιο σημαντικούς κλάδους της εγχώριας οικονομίας,
προσπαθεί να επανακάμψει από την κρίση, μέσω της ανάπτυξης κάποιων ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και μια γενικότερης «στροφής» σε πιο υγιεινά προϊόντα, που αυξάνουν τις επιλογές για τα μίνι μάρκετ.

 

Της Ελένης Σαραντάκη

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΟ κλάδος των αναψυκτικών «υπέφερε» περισσότερο από σχεδόν οποιονδήποτε άλλο στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της κρίσης, με τον τζίρο της αγοράς να μειώνεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, καταγράφοντας μόνιμα πτωτικές τάσεις. Το περιορισμένο πορτοφόλι των Ελλήνων, σε συνδυασμό και με μία παγκόσμια τάση προς πιο υγιεινές επιλογές, επηρέασε σημαντικά την αγορά και στη χώρα μας, αλλάζοντας ουσιαστικά ολόκληρο τον «χάρτη» του κλάδου.

Την ώρα που η Coca-Cola, με ισχυρή παρουσία στην Ελλάδα μέσω της 3Ε, διατηρούσε τις πωλήσεις της σε πολύ υψηλά επίπεδα, το ίδιο δεν συνέβαινε και με την Pepsico-Ήβη. Η ραγδαία πτώση στα οικονομικά της μεγέθη, οδήγησε σε αποεπένδυση στη χώρα μας, γεγονός που έσπευσαν να εκμεταλλευτούν μία σειρά από σημαντικές ελληνικές επιχειρήσεις όπως Λουξ, Έψα, Βίκος, Green Cola, αλλά και μικρότερες όπως ΒΑΠ, Αφοί Δινάκη με τα αναψυκτικά Φλώρινας, Γεράνι, Αφοί Κουρτίδη με το Νέκταρ και αρκετές ακόμη. Αυτές κατάφεραν να ενισχύσουν την παρουσία τους στην αγορά, παρουσιάζοντας νέες ιδέες και προϊόντα, που τους επέτρεψαν να αυξήσουν και τα μερίδιά τους.

Πρώτα «βήματα» προς την ανάκαμψη

Η ισχυροποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου, έδωσε και μια νέα ώθηση στην αγορά, η οποία μετά από συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα, εμφάνισε το τελευταίο διάστημα, τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, από τις αρχές του 2017 και μέχρι τα μέσα Ιουλίου, ο κύκλος εργασιών της αγοράς μειώθηκε μόλις κατά 0,5% σε ετήσια βάση, ενώ ο όγκος κατέγραψε οριακή άνοδο κατά 0,3%.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες

Με βάση την πιο πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat δε, ο κύκλος εργασιών των 14 σημαντικότερων εταιρειών του κλάδου το 2016 σταθεροποιήθηκε στα 523 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας επίσης άνοδο 0,3%, ενώ τα συνολικά EBITDA αυξήθηκαν κατά 38%, στα 12,8 εκατ. ευρώ, και οι ζημιές προ φόρων περιορίστηκαν στα 9 εκατ. ευρώ, από 12,3 εκατ. ευρώ, έναν χρόνο νωρίτερα.

Παράλληλα, οι επιχειρήσεις αναψυκτικών της χώρας δείχνουν να έχουν εναρμονιστεί πια με την παγκόσμια τάση για πιο υγιεινές επιλογές, με μετατόπιση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε πιο υγιεινά προϊόντα, όπως light αναψυκτικά με λιγότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη (ή και καθόλου ζάχαρη), κωδικούς με βάση το τσάι του βουνού, με αντιοξειδωτικά κ.ο.κ. Έχουν αρχίσει έτσι να επενδύουν στην ανάπτυξη «πράσινων», καινοτόμων προϊόντων, ανταποκρινόμενες στις νέες ανάγκες της εποχής, που μπορούν να επαναφέρουν και ολόκληρο τον κλάδο στην ανάπτυξη.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες«Μαχαίρι» 10% στη ζάχαρη μέχρι το 2020

Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών (ΣΕΒΑ), ανακοίνωσε πρόσφατα ότι αναλαμβάνει εθελοντική δέσμευση για μείωση κατά 10% της ζάχαρης στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά (με περιεχόμενο φρούτου 0-24,9%), στο παγωμένο τσάι και στα προϊόντα έτοιμου καφέ, καθώς και σε αθλητικά και ενεργειακά ποτά των εταιρειών-μελών του μέχρι το 2020, με σημείο αναφοράς το 2015.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών σχετικά με την πρόσληψη ζάχαρης και στην πρόσκληση των κρατών-μελών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μια συντονισμένη προσέγγιση στην ανασύνθεση των προϊόντων τροφίμων, στην οποία περιλαμβάνεται και η μείωση της ζάχαρης. Ο κλάδος των αναψυκτικών στην Ευρώπη μάλιστα, έχει πετύχει μείωση κατά 12% της ζάχαρης στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά ήδη από την περίοδο 2000-2015, ενώ έχει δεσμευτεί και για περαιτέρω μείωση, επίσης κατά 10%
μέχρι το 2020.

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

tab opinion

Χρυσούλα Μάκου

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες«Πεσμένη η ζήτηση και στα αναψυκτικά»

Τα αναψυκτικά αποτελούν ένα από τα «όπλα» των μίνι μάρκετ το καλοκαίρι, όμως ακόμη και σε αυτά, η κίνηση είναι πεσμένη φέτος, σύμφωνα με την κα Χρυσούλα Μάκου, ιδιοκτήτρια του μίνι μάρκετ επί της οδού Ιαλέμου στα Άνω Πατήσια. «Έχουμε και Fanta και Λουξ. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερη προτίμηση ανάμεσα στις δύο μάρκες, αφού και οι δύο ‘‘φεύγουν’’ εξίσου. Γενικά πάντως, η κίνηση είναι πεσμένη και τώρα το καλοκαίρι, αφού ακόμη και τα αναψυκτικά ‘‘φεύγουν’’ λιγότερο» μας εξήγησε. Η ίδια μάλιστα, αναμένεται να αποχωρήσει από τον χώρο μετά από 10 χρόνια, αφού περιμένει να συνταξιοδοτηθεί και ψάχνει αγοραστή για το κατάστημά της.

Νέος πρωταγωνιστής στη «μάχη» της αγοράς

Η ζάχαρη αποτελεί το νέο πρωταγωνιστή στη «μάχη» της εγχώριας αγοράς των αναψυκτικών, αφού η πλειοψηφία των εταιρειών έχει στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση, με λανσάρισμα νέων «πράσινων» προϊόντων. Η Green Cola έχει καταφέρει να ηγείται του συγκεκριμένου τομέα στη χώρα μας, όμως πλέον και η Coca-Cola, διαθέτει τη δική της σειρά με στέβια, ενώ τόσο η Έψα, όσο και η Βίκος, αλλά και οι Αφοί Δινάκη με τα αναψυκτικά Φιόνα χωρίς ζάχαρη, παρουσιάζουν ανοδικές τάσεις.

Τα αναψυκτικά των εταιρειών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, φέρουν στη συσκευασία τους το ειδικό ελληνικό σήμα που ανταπο–κρίνεται στο τρίπτυχο έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία στην Ελλάδα.

Την ίδια ώρα, η Λουξ έχει λανσάρει ήδη από το 2016 το brand «Λουξ Plus ‘n Light», με το οποίο εισήλθε δυναμικά στην αγορά των ολιγοθερμικών αναψυκτικών, με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, μόνο με φυσικά γλυκαντικά. Όσον αφορά το σύνολο της αγοράς, και με βάση τα στοιχεία της Infobank Hellastat, η Coca-Cola καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 67,3%, ενώ στη δεύτερη θέση έχει περάσει πλέον η Λουξ με ποσοστό κοντά στο 10%, ξεπερνώντας την Pepsico-Ήβη, που έπεσε στην τρίτη θέση. Σημαντικά μερίδια έχουν όμως πλέον και brand όπως η Έψα και το Γεράνι, αλλά και η Φιόνα, το Νέκταρ, η ΒΑΠ, η Φήμη, τα αναψυκτικά Ζαργιανάκη στην Κρήτη κ.ά

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΕλληνική ανάπτυξη με επένδυση στην καινοτομία

Δίνοντας έμφαση στην εξωστρέφεια, στην καινοτομία, στη διατήρηση της παράδοσης και επενδύοντας στην ποιότητα, οι ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών φαίνεται να έχουν κερδίσει τη «μάχη» με την κρίση, λανσάροντας διαρκώς νέα προϊόντα, κάνοντας μελλοντικά σχέδια επέκτασης, ανοίγματα στις αγορές του εξωτερικού και αφαιρώντας παράλληλα σημαντικά μερίδια από τις μεγάλες πολυεθνικές του κλάδου.

Παρά τη συρρίκνωση της αγοράς του ελληνικού αναψυκτικού τα προηγούμενα χρόνια, πλέον γίνεται λόγος για επάνοδο των ελληνικών προϊόντων με περισσότερες νέες επιχειρήσεις να εισέρχονται στον χώρο και παλαιές ετικέτες με ιστορία να ανανεώνουν την παρουσία τους αξιοποιώντας τη βαρύτητα της επωνυμίας τους. Βασικό παράγοντα για την ανάπτυξή τους εν μέσω κρίσης, αποτέλεσε η «στροφή» στην καινοτομία, με επενδύσεις προς αυτή την κατεύθυνση και λανσάρισμα νέων προϊόντων.

Η ανάγκη για διαφοροποίηση οδήγησε στη δημιουργία αναψυκτικών νέας σύνθεσης, με φρουκτόζη, σάκχαρα φρούτων, γλυκαντικά φυτικής προέλευσης τύπου στέβια και αισθητά μειωμένες θερμίδες (κατά 60%), που συνδυάζονται αρμονικά με την παραδοσιακή πορτοκαλάδα, λεμονάδα, το μανταρίνι, το λεμόνι, τη βυσσινάδα και την γκαζόζα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν τα αναψυκτικά Λουξ Plus & Light, τα βιολογικά αναψυκτικά της ΕΨΑ, τα αναψυκτικά με φυσικό μεταλλικό νερό από τη Βίκος, τα αναψυκτικά Φιόνα, με το (φυσικώς ανθρακούχο) ξινό νερό Φλώρινας, το Νέκταρ με πράσινο τσάι και στέβια, αλλά και η Pure Cola, ένα αναψυκτικό τύπου cola με φυσικής προέλευσης εκχύλισμα από πράσινο τσάι, 0% ζάχαρη, 0% καφεΐνη και 0% συντηρητικά από την Green Cola Hellas.

Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΈνας ακόμη σημαντικός παράγοντας επιτυχία των ελληνικών προϊόντων, αφορά ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό τους. Με τους καταναλωτές να δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στην προέλευση των προϊόντων και να επιβραβεύουν τις εταιρείες που επενδύουν στην Ελλάδα, δημιουργούν θέσεις εργασίας και συνεχίζουν να αναπτύσσουν τη δραστηριότητά τους παρά το μεγάλο ανταγωνισμό και την υψηλή φορολογία, οι ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών τα τελευταία χρόνια ένωσαν τις δυνάμεις τους αξιοποιώντας την αξιοπιστία και τον αυθεντικό ελληνικό χαρακτήρα τους.

Το ενισχυμένο ενδιαφέρον του κοινού για προϊόντα εγχώριας παραγωγής και προέλευσης μάλιστα, αποτέλεσε και την ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε η δημιουργία της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, με πρωτοστατούσες τις εταιρείες Έψα, Λουξ, Βίκος και τα Αναψυκτικά Φλώρινας Δινάκη. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία ελληνικών παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων και της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ελέγχων & Πιστοποιήσεων EUROCERT AΕ, που έχει ως σκοπό να παρέχει αξιόπιστη πιστοποίηση της αυθεντικής ελληνικότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη χώρα.

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

tab opinion

Πηγή Σοφρώνη

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες«Λίγο πιο φθηνά τα ελληνικά»

το μίνι μάρκετ επί της οδού Ηρακλέους στο Κορωπί, αφού εκτός από Fanta, Λούξ και Βίκος, μπορεί κανείς να βρει ακόμη και no name προϊόντα στα ψυγεία του. «Εμείς εδώ συνεργαζόμαστε με την Coca-Cola 3E και διαθέτουμε και σχετικά ψυγεία, αλλά έχουμε και άλλες ετικέτες. Περισσότερη ζήτηση έχει η Fanta, αλλά τα ελληνικά αναψυκτικά είναι λίγο πιο φθηνά» μας είπε η κα Πηγή Σωφρόνη, ιδιοκτήτρια του καταστήματος. Η ίδια μας επιβεβαίωσε μάλιστα ότι τα αναψυκτικά αποτελούν ένα από τα πιο δυναμικά προϊόντα για τα μίνι μάρκετ αυτή την περίοδο.

«Σφραγίδα» ελληνικότητας

Τα αναψυκτικά των εταιρειών, που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, φέρουν στη συσκευασία τους το ειδικό σήμα που ανταποκρίνεται στο τρίπτυχο έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία στην Ελλάδα και πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως επιχειρηματική έδρα εντός επικράτειας, ελληνική ιδιοκτησία, απόλυτη εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας, υψηλή προστιθέμενη αξία που παράγουν στη χώρα, συνεργασία με ελληνικές επιχειρήσεις σε προμήθειες και υπηρεσίες, νόμιμη άδεια λειτουργίας και εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους απέναντι στο ελληνικό Δημόσιο.

Η ζάχαρη αποτελεί το νέο πρωταγωνιστή στη «μάχη» της εγχώριας αγοράς τωναναψυκτικών, αφού η πλειοψηφία των εταιρειών έχει στραφεί στο λανσάρισμα νέων «πράσινων» προϊόντων.

Διακρίσεις ποιότητας σε διεθνείς διαγωνισμούς

Οι ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου, όμως, επέδειξαν και μεγάλη έμφαση στην ανάδειξη της ποιότητας των προϊόντων τους, γεγονός που πιστοποιείται από τα πολυάριθμα βραβεία ποιότητας που έχουν αποσπάσει τα τελευταία χρόνια σε διεθνείς διαγωνισμούς, όπως τα World Food Innovation Awards. Επιδιώκοντας ενεργή παρουσία στο εξωτερικό, μικρές ελληνικές επιχειρήσεις έχουν διαγωνιστεί απέναντι σε μεγάλες εταιρείες, που πρωτοστατούν στον κλάδο, και κατόρθωσαν να διακριθούν για την ποιότητα των προϊόντων τους και τις καινοτομίες που προωθούν.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΕνδεικτικά αναφέρεται η βράβευση του αναψυκτικού bfresh Spitiko στην κατηγορία των καλύτερων χειροποίητων προϊόντων, τα αναψυκτικά Λουξ Plus ‘n Light, που επιλέχθηκαν στους φιναλίστ της κατηγορίας Best Soft Beverage στα Gulfood Innovation Awards του 2017, η Λεμονάδα «Βίκος» που απέσπασε την ανώτερη διάκριση τριών αστεριών από το International Taste & Quality Institute το 2015, αλλά και τα 5 χρυσά βραβεία που απέσπασε η εταιρεία Αφοί Κουρτίδη στα φετινά iTQi Superior Taste Awards 2018, από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας (iTQi), για την Πορτοκαλάδα, τη Λεμονάδα, αλλά και τη Μηλάδα Νέκταρ.

«Επίθεση» μέσω επικοινωνίας

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΈνας ακόμη τομέας στον οποίο στόχευσαν οι ελληνικές επιχειρήσεις των αναψυκτικών, είναι και αυτός της επικοινωνίας. Χρησιμοποιώντας επιθετική πολιτική και διεκδικώντας την αύξηση του μεριδίου τους στην αγορά, οι ελληνικές εταιρείες έδωσαν έμφαση στην επικοινωνία των προϊόντων τους, αποκτώντας δυναμική παρουσία στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης, με ποικίλες διαφημιστικές καμπάνιες και προωθητικές πρακτικές.

Ενώ τα προηγούμενα χρόνια στους δέκτες των καταναλωτών πρωτοστατούσαν οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου με ακριβές διαφημιστικές καμπάνιες, οι εγχώριες βιομηχανίες πλέον έχουν ενεργή παρουσία στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα έντυπα μέσα. Με χαρακτηριστικά σλόγκαν, όπως τα… «ΕΨΑρωσες» και «ΛΟΥΞαρω», προβαίνουν σε πλήθος προωθητικών ενεργειών, μεταξύ των οποίων και η παρουσία τους σε διαγωνισμούς, εκθέσεις και χορηγικά προγράμματα.

Στόχευση στην ανάδειξη της συσκευασίας

Αν και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αποτελούν τον δημοφιλέστερο τρόπο για τη βελτίωση της φήμης και της αναγνωρισιμότητας μιας μάρκας, η συσκευασία και η εντύπωση που προκαλεί στους καταναλωτές είναι υψίστης σημασίας για τις εταιρείες. Οι ελληνικές βιομηχανίες, αναγνωρίζοντας την επίδραση του marketing στη σύγχρονη αγορά, έχουν ριχτεί στη «μάχη» της συσκευασίας, επιδιώκοντας να ξεχωρίσουν στο ράφι και στα ψυγεία υιοθετώντας ξεχωριστή ταυτότητα.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΠολλές ετικέτες είτε νέες είτε παλαιότερες ανανεώνονται για να παραμείνουν στο μυαλό του κοινού στο οποίο απευθύνονται, ακολουθώντας τα trends. Νέες συσκευασίες χάρτινες, πλαστικές, γυάλινες, πιο φιλικές προς το περιβάλλον, με έξυπνο άνοιγμα για εύκολη χρήση, δίνουν αέρα ανανέωσης στα προϊόντα, ενώ διαπιστώνεται και μια τάση επανασχεδιασμού της ταυτότητας των αναψυκτικών με αναφορές στο ελληνικό design προηγούμενων δεκαετιών. Τα αναψυκτικά πλέον κυκλοφορούν σε μια ευρεία γκάμα συσκευασιών των 250ml, 330ml, 500ml και 1.5lt.

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

tab opinion

Ιλιάνα Παπαθανασίου - Μαρία Δρόσου

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες«Η Λουξ ανταγωνίζεται τα μεγάλα brands»

Την ίδια περίπου ζήτηση με τα brands των πολυεθνικών εταιρειών έχει πάνω κάτω και η Λουξ, σύμφωνα με τη Μελίνα και τις υπαλλήλους της (φωτο) στο μίνι μάρκετ επί της λεωφόρου Πηγής στα Μελίσσια. «Εμείς έχουμε Λουξ, Fanta και Ήβη, και όλα ‘‘φεύγουν’’ αρκετά. Περισσότερο νομίζω η Fanta, λιγότερο η Λουξ και ακολουθεί η Ήβη. Θεωρώ ότι δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές, όμως, και η τιμή τους είναι πάνω-κάτω η ίδια και για εμάς που τις προμηθευόμαστε. Ίσως η Λουξ να είναι κάποιες φορές λίγο πιο οικονομική» τόνισε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική».

Νέα και καινοτόμα προϊόντα «κατακλύζουν» την αγορά

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΗ αλλαγή των δεδομένων στην εγχώρια αγορά αναψυκτικών, οδήγησε και στο λανσάρισμα πλήθους νέων προϊόντων τα τελευταία χρόνια. Με έμφαση στην κατηγορία των πιο υγιεινών επιλογών, με λιγότερες θερμίδες και ζάχαρη, αλλά και με μια σειρά από άλλες καινοτομίες σε προϊόν και συσκευασία, καθώς και επαναλασαρίσματα, οι ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου προσπάθησαν και συνεχίζουν να «αγωνίζονται» για την αύξηση των μεριδίων τους στην αγορά. Ακολουθούν ενδεικτικά, κάποια από τα νέου τύπου προϊόντα στον τομέα των αναψυκτικών.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες

Γκαζόζα Green Mountain

Mε φυσικά αρώματα μοσχολέμονου, ελάχιστες θερμίδες, μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη γλυκαντικά από το φυτό στέβια, το αναψυκτικό GREEN MOUNTAIN από την Green Cola Hellas αποτελεί μια πιο μοντέρνα εκδοχή ενός παραδοσιακού αναψυκτικού, της γκαζόζας. Το προϊόν διατίθεται σε συσκευασίες κουτιού και φιάλης Pet των 330ml σε πολυσυσκευασίες των 6 ή 4 τεμαχίων αντίστοιχα.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτες

 

Αναψυκτικά Φιόνα χωρίς ζάχαρη

Η σειρά αναψυκτικών Φιόνα συνδυάζει το φυσικό ανθρακούχο ξινό νερό Φλώρινας, ελληνικούς χυμούς φρούτων και λίγες θερμίδες. Κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους, πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα και cola, ενώ η ζάχαρη έχει αντικατασταθεί από γλυκαντικές ύλες. Τα αναψυκτικά είναι διαθέσιμα σε συσκευασία του 1 λίτρου από την εταιρεία Δινάκη.

 

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΣειρά Frut Up από την Αφοί Κουρτίδη

Η Frut Up είναι μια σειρά αναψυκτικών, που όπως τα αναψυκτικά Νέκταρ, παρασκευάζεται από ελληνικούς χυμούς, αλλά περιέχει μόνο γλυκαντικές ουσίες αντί για ζάχαρη. Τα αναψυκτικά της σειράς είναι διαθέσιμα σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους, συγκεκριμένα πορτοκαλάδα, λεμονάδα, γκαζόζα και cola σε φιάλη του 1,5 λίτρου και παράγονται από την εταιρεία Αφοί Γ. Κουρτίδη ΑΕ στις Σέρρες.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΚρητική Ζελίτα από τη Φήμη

Το αναψυκτικό Ζελίτα βασίζεται στο παραδοσιακό κρητικό αναψυκτικό Μπυράλ και συνδυάζεται με γεύση μπανάνας και καραμέλα με πλούσιο ανθρακικό. Η θερμιδική του αξία είναι 11 θερμίδες και είναι διαθέσιμο σε γυάλινες φιάλες των 250ml και φιάλες Pet των 330ml και 1,5lt.

 

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΗ μαστίχα είναι… «mast» στα αναψυκτικά

Ένα μοναδικό προϊόν στην κατηγορία των αναψυκτικών, έχει λανσάρει και η εταιρεία Άνεμος από τη Χίο, αφού η σειρά Mast, αποτελείται από ανθρακούχα αναψυκτικά με φυσική μαστίχα Χίου. Χωρίς συντηρητικά, χωρίς επιβλαβή χημικά, θέλει να αναδείξει τις ευεργετικές ιδιότητες της μαστίχας Χίου, η οποία και αποτελεί το σήμα κατατεθέν του νησιού, αλλά και ένα προϊόν με μεγάλη απήχηση και στο εξωτερικό.

 

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΑναψυκτικά με μεταλλικό νερό Βίκος

Τη δική της σειρά αναψυκτικών έχει λανσάρει τον τελευταίο καιρό και η εταιρεία Βίκος, πρωτοτυπώντας στην αγορά, αφού πρόκειται για 11 προϊόντα που είναι και τα μόνα με φυσικό μεταλλικό νερό από την πηγή Ζαγοροχώρια. Η ηπειρωτική εταιρεία έχει δημιουργήσει μάλιστα και τρία νέα προϊόντα με γλυκαντικό από το φυτό στέβια προσφέροντας έτσι νέες επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Πρόκειται για τα Βίκος Cola, Βίκος Πορτοκαλάδα με ανθρακικό και Βίκος Λεμονάδα.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΡοζ Λεμονάδα από την Έψα

Το νέο φρουτένιο αναψυκτικό της Εψα έχει ροζ χρώμα, αφού πρόκειται για μια Pink Lemonade. Μια ροζ λεμονάδα δηλαδή, το χρώμα της οποίας επιτυγχάνεται από το συνδυασμό ελληνικών λεμονιών, με ροζ γκρέιπφρουτ. Πρόκειται για ένα ακόμα καινοτόμο προϊόν από την Έψα, η οποία ήταν και η πρώτη που λάνσαρε αναψυκτικά με στέβια στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει ήδη βραβευθεί σε διεθνείς διαγωνισμούς ποιότητας.

 

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςΕνισχύεται η σειρά Λουξ Plus ‘n Light

Τα νέα, καινοτόμα αναψυκτικά Λουξ Plus ‘n Light είναι τα πρώτα αναψυκτικά στην κατηγορία light, μόνο με φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης), χωρίς προσθήκη ζάχαρης και 60% λιγότερες θερμίδες. Συγκεκριμένα, η νέα αυτή γενιά αναψυκτικών αποτελεί την απάντηση της Λουξ στη νέα καταναλωτική τάση και σήμερα διατίθενται στην αγορά σε τρεις γεύσεις (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, Λουξ cola), ενώ σύντομα η νέα προϊοντική γκάμα της εταιρείας θα εμπλουτιστεί και με νέες γεύσεις.

Αναψυκτικά: Νέες επιλογές και από ελληνικές ετικέτεςLight επιλογές από τη ΒΑΠ

Στην κατεύθυνση των πιο υγιεινών επιλογών, κινείται και η εταιρεία ΒΑΠ, η οποία διαθέτει ένα από τα καθιερωμένα brand στις μπίρες και τα αναψυκτικά, με νέες προσθήκες και σε χυμούς και φρέσκο τσάι. Η ροδίτικη εταιρεία βρίσκεται στο τελικό στάδιο για το λανσάρισμα μία νέας σειράς με αναψυκτικά λάιτ, που θα έχουν λιγότερες θερμίδες και γλυκαντικά από το φυτό στέβια. Στο πρώτο στάδιο, η ΒΑΠ θα φέρει στην αγορά τα νέα προϊόντα στην κατηγορία της πορτοκαλάδας και της λεμονάδας.

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • εταιρείες
  • έρευνα
  • προϊόντα
Facebook
Twitter
Google+
Pinterest
WhatsApp
    Προηγούμενο άρθροΟικογένεια Χριστοδούλου: Μια ελληνική επιχείρηση χυμών κέρδισε το «στοίχημα» της ανάπτυξης
    Επόμενο άρθροΝέος «κρίκος» στην αλυσίδα My Market

    ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Προϊόντα σοκολάτας
    Αφιέρωμα

    Προϊόντα σοκολάτας

    Προϊόντα Χωρίς γλουτένη
    Αφιέρωμα

    Προϊόντα Χωρίς γλουτένη – Αυξάνονται οι πωλήσεις

    Energy Drinks
    Αφιέρωμα

    Energy Drinks

    Καπνικά προϊόντα
    Αφιέρωμα

    Καπνικά προϊόντα

    Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά
    Αφιέρωμα

    Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και λίγες θερμίδες

    Η Digital Content σε συνεργασία με την Compupress προχώρησε στην κυκλοφορία του «Mini Market». Το περιοδικό απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής.
    Email: info@minimarketmag.gr

    ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

    NEWSLETTER

    Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    © Mini Market 2018-2021 | Κατασκευή & Ανάπτυξη UThink

    To minimarketmag.gr χρησιμοποιεί cookies. Τα cookies μας βοηθούν να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Με την πρόσβαση σας στο minimarketmag.gr αποδέχεστε την χρήση των cookies σε αυτό. Ρυθμίσεις

    minimarket-logo
    Powered by GDPR plugin
    Σχετικά με τα Cookies

    Ο όρος «cookie» αναφέρεται σε ένα μικρό αρχείο δεδομένων που αποτελείται αποκλειστικά από μια σειρά πληροφοριών σε μορφή κειμένου, το οποίο ο ιστότοπος μεταφέρει στο πρόγραμμα πλοήγησης ιστού που βρίσκεται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας, είτε προσωρινά καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής σας, είτε μερικές φορές για μεγαλύτερες περιόδους, ανάλογα με τον τύπο του cookie. Τα cookies εκτελούν διάφορες λειτουργίες (για παράδειγμα, σας ξεχωρίζουν από τους άλλους επισκέπτες του ίδιου ιστοτόπου ή θυμούνται ορισμένα πράγματα για εσάς, όπως τις προτιμήσεις σας) και χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους ιστότοπους για να βελτιώσουν την εμπειρία σας ως χρήστη τους.

    Κάθε cookie είναι μοναδικό για το πρόγραμμα πλοήγησής σας και περιέχει ορισμένες ανώνυμες πληροφορίες. Ένα cookie συνήθως περιέχει το όνομα του πεδίου από όπου προήλθε το cookie, τη «διάρκεια ζωής» του cookie καθώς και μία τιμή (συνήθως με τη μορφή ενός τυχαίως παραχθέντα μοναδικού αριθμού).

    Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα Cookies από την επιλογή αριστερά ή να διαβάσετε περισότερα για τα Cookies εδώ.

    Απαραίτητα Cookies

    Σε αυτόν τον ιστότοπο, χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία της χρήσης του ιστοτόπου από τους επισκέπτες του. Η λειτουργία του ιστοτόπου θα επηρεαστεί σημαντικά αν απενεργοποιήσετε ή αν δεν αποδεχθείτε την χρήση των cookies.

    Τα cookies που μόλις απενεργοποιήσατε είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της ιστοσελίδας. Οι προτιμήσεις σας δεν θα μπορούν στο εξής να αποθηκευθούν. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε τη σελίδα μας θα πρέπει να ενεργοποιείτε ή να απενεργοποιείτε τα cookies.