Με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα την ποιότητα των πρώτων υλών, τις επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, αλλά και εστιάζοντας στο «κανάλι» των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, η ελληνική, οικογενειακή επι-χείρηση των αδελφών Χριστοδούλου, κατάφερε να κερδίσει τα δικά της μερίδια τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στο εξωτερικό.

Τoυ Bάιου Τασούλα

Σύμφωνα με τον κ. Αλέξανδρο Χριστοδούλου, υπεύθυνο Πωλήσεων της εταιρείας: «Το “μυστικό” της επιτυχίας κρύβεται στην τεχνογνωσία και στην αγάπη για την εταιρεία και για τη δημιουργία που μας μεταλαμπάδευσε ο πατέρας μας. Ο καταναλωτής δεν πείθεται με τα λόγια αλλά με τη γεύση. Η οικογένειά μας από το 1955 μέχρι σήμερα, πορεύεται με τις αρχές της τιμιότητας, της ειλικρίνειας και της έρευνας: Την τιμιότητα ως προς τους συνεργάτες της, την ειλικρίνεια ως προς τους καταναλωτές και την έρευνα για τη δημιουργία πρωτότυπων προϊόντων».

Οικογένεια ΧριστοδούλουΠάνω σε αυτή την άποψη του κ. Γιάννη Χριστοδούλου, ιδρυτή της εταιρείας, έχει στηθεί μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον τομέα των φυσικών χυμών, η οποία όχι μόνο έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην εγχώρια αγορά, αλλά πλέον ανταγωνίζεται κολοσσούς του κλάδου, σε πάνω από 90 χώρες και στις 5 ηπείρους του πλανήτη. Παρ’ όλα αυτά, η «Οικογένεια Χριστοδούλου», συνεχίζει να είναι εστιασμένη και στη μικρή λιανική, επενδύοντας στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πάνω από 10.000 σημείων διανομής των προϊόντων της σε όλη την Ελλάδα.

Το γεγονός αυτό μας επεσήμανε και ο κ. Αλέξανδρος Χριστοδούλου ο οποίος μίλησε στο περιοδικό μας, για την ανάπτυξη της εταιρείας, τα προϊόντα και τις διακρίσεις τους, αλλά και τη σχέση της με τους επαγγελματίες της λιανικής αγοράς.

Mini Market: Πώς κινείται η αγορά των χυμών στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια και ποια είναι τα μερίδια και τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας σας μέσα σε αυτή;
Αλέξανδρος Χριστοδούλου: Σύμφωνα με τα κλαδικά στοιχεία της αγοράς χυμών ψυγείου στα σούπερ μάρκετ, έχει σημειωθεί μια ελαφρά άνοδος της τάξης του 3% κατά τη διάρκεια των τελευταίων 5 ετών. Κατά το ίδιο διάστημα, η εταιρεία έχει αυξήσει κατά περισσότερο από 50% τις πωλήσεις της και έχει θέσει ως στόχο να εμπλουτίσει τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων προσφέροντας χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας, με κύρια προτεραιότητα την ποιότητα και τη διαφοροποίηση.

Οικογένεια ΧριστοδούλουΜ.Μ.: Τι προϊόντα διαθέτει η εταιρεία σας και ποια εξ αυτών βρίσκονται στα ράφια των μίνι μάρκετ;
Α.Χ.: Η «Οικογένεια Χριστοδούλου» σήμερα διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα χυμών υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιων σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, καλύπτοντας έτσι όλες τις διατροφικές ανάγκες της ελληνικής οικογένειας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρωτοποριακή σειρά βιταμινούχων χυμών μακράς διάρκειας που κυκλοφόρησε μέσα στο 2016. Με την ίδια λογική, κυκλοφόρησε η σειρά από μη συμπυκνωμένους χυμούς ψυγείου και η σειρά βιολογικών χυμών, η οποία βρίσκεται ήδη στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ και στα περισσότερα σημεία βιολογικών προϊόντων.

Επιπλέον, από την αρχή του 2018 οι βιταμινούχοι χυμοί της εταιρείας κυκλοφόρησαν και σε συσκευασία 250ml., χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που τους καθιστά μοναδικούς στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, λανσάραμε και το ολοκαίνουργιο προϊόν μας, τον χυμό Λεμόνι εμπλουτισμένο με βιταμίνη C, από λεμόνια Κορινθίας εξαιρετικής ποιότητας και, φυσικά, με την υπογραφή της Οικογένειας Χριστοδούλου.

Οικογένεια ΧριστοδούλουΜ.Μ.: Τα προϊόντα σας καλύπτουν πλέον ολόκληρη τη χώρα; Ποιος είναι ο αριθμός των μίνι μάρκετ και των υπολοίπων σημείων της μικρής λιανικής που εξυπηρετείτε;
Α.Χ.: Τα προϊόντα μας καλύπτουν πλέον ολόκληρη τη χώρα, μέσω των δικτύων διανομών των κατά τόπους επιλεγμένων διανομέων μας.

Έχουμε εστιάσει στο κανάλι της μικρής λιανικής, παρέχοντας μέσω των επιλεγμένων διανομέων μας:

α) service τόσο κατά τις πρώτες τοποθετήσεις όσο και στις επαναληπτικές παραγγελίες,

β) ιδανικές ημερομηνίες λήξης

γ) καλαίσθητα σχεδιασμένο προωθητικό υλικό merchandising (stands) και branding,

δ) εκπόνηση προωθητικών ενεργειών.

Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τα προϊόντα μας, σε πάνω από 10.000 σημεία μικρής λιανικής σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, οι υποδομές μας προσφέρουν τηλεφωνική υποστήριξη στους καταναλωτές που αναζητούν τα προϊόντα μας παρέχοντας πληροφόρηση για τα σημεία που αυτά είναι διαθέσιμα.