Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι επαγγελματίες της μικρής λιανικής επενδύουν στην κατηγορία των vegan προϊόντων, αφού πρόκειται για μια από τις πιο ισχυρές τάσεις που παρατηρούνται στην αγορά. Η αρχή έγινε με τα φυτικά ροφήματα, καθώς πολλοί είναι οι καταναλωτές που αντικατέστησαν το συμβατικό γάλα με εναλλακτικές προτάσεις, όπως το ρόφημα αμυγδάλου.

Με τη συγκεκριμένη βιομηχανία να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, νέα προϊόντα φτάνουν στα ράφια των καταστημάτων, τα οποία απευθύνονται σε vegan, χορτοφάγους ή σε όσους επιθυμούν να περιορίσουν τα ζωικά προϊόντα στη διατροφή τους. Στο εξωτερικό μάλιστα μια σχετικά πρόσφατη πρόταση αρχίζει να «κερδίζει» μια θέση στο καλάθι των νοικοκυριών. Πρόκειται για το ρόφημα πατάτας, το οποίο θεωρείται μια υγιεινή επιλογή φυτικών ροφήματος με αρκετά πλεονεκτήματα για τον οργανισμό.

Το ρόφημα πατάτας είναι πηγή μαγνησίου, βιταμίνης C, ενώ διαθέτει πλούσια αντιοξειδωτική δράση, κερδίζοντας σταθερά έδαφος στην κατηγορία των plant-based προτάσεων.