masμάρκετ από τη Βόρεια Ελλάδα Μασούτης.

Η αλυσίδα Μασούτης αναμένεται να παρουσιάσει φέτος πωλήσεις που ανέρχονται στα 830 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,5%, ενώ τα EBITDA θα διαμορφωθούν μεταξύ 42-43 εκατ. ευρώ, από 39 εκατ. ευρώ το 2018.

Παρά το γεγονός ότι η κατανάλωση στην αγορά των σούπερ μάρκετ παραμένει σχετικά στάσιμη, ο επικεφαλής της εταιρείας, Γιάννης Μασούτης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία των καταστημάτων και την απήχηση της εταιρείας στο αθηναϊκό καταναλωτικό κοινό. Παράλληλα, υπογράμμισε τη βούληση της διοίκησης να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της Μασούτης στην Αττική.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μασούτης είπε ότι στόχος είναι να λειτουργήσουν δέκα νέα σημεία στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, μέσα στο 2020, τα οποία θα είναι στρατηγικά τοποθετημένα στις γειτονιές, όπου διαφαίνεται σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης. Δεν απέκλεισε, μάλιστα, το ενδεχόμενο να λειτουργήσουν ένα με δύο Grand Μασούτης μέσα στο 2020 στην Αττική.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στην τιμολογιακή πολιτική όπου η εταιρεία την διετία 2018-2019 επένδυσε 12 εκατ. ευρώ προκειμένου να φέρει τις τιμές σε ανταγωνιστικά επίπεδα.

Κληθείς να σχολιάσει το ενδεχόμενο νέων εξαγορών, μετά την Προμηθευτική, ο κ. Μασούτης δεν το απέκλεισε, ωστόσο είπε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που να συζητά.

Αναφορικά με την πορεία της αγοράς τόνισε ότι η εικόνα είναι στάσιμη, ενώ εκτίμησε ότι η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί και προέβλεψε ότι θα παραμείνουν 4-5 μεγάλοι παίκτες στην αγορά, ένας εκ των οποίων θα είναι η Μασούτης.