Μέσα σε αυτούς τους μήνες που έχετε λανσάρει το νέο αυτό προϊόν στη χώρα μας, ποια είναι η ανταπόκριση των Ελλήνων και μέχρι πού μπορεί να φθάσει η ανάπτυξή του κατά τη γνώμη σας;

FoodelcoΗ κατηγορία εναλλακτικού κρέατος δεν απευθύνεται μόνο σε vegans ή vegetarians, αλλά και σε ανθρώπους που καταναλώνουν όλες τις κατηγορίες τροφίμων. Το σύνθημά μας είναι Carnivores Welcome! Στην ελληνική αγορά, ο καταναλωτής έχει αρχίσει να ενημερώνεται και να διερευνά περισσότερο από κάθε άλλη εποχή τη διατροφή του. Ο καταναλωτής πλέον είναι πιο απαιτητικός στο τι θα διαλέξει για τη διατροφή του. Όσον αφορά το διατροφικό κομμάτι αλλά και το κομμάτι της υγείας, το Beyond Meat Burger έχει περισσότερη πρωτεΐνη και σίδηρο από ένα μοσχαρίσιο burger αλλά και μηδέν χοληστερόλη, λιγότερα λιπαρά και φυσικά μηδενικό αποτύπωμα στη φύση και στα ζώα.

Οπότε, άνθρωποι που αθλούνται μπορούν να βρουν αυτό ακριβώς που ψάχνουν στο κρέας σε ακόμα πιο ωφέλιμη μορφή και χωρίς ενοχές, όπως επίσης άνθρωποι με προβλήματα υγείας που ως τώρα στερούνταν το κόκκινο κρέας, πλέον, μπορούν άφοβα να βάζουν στο τραπέζι τους τα προϊόντα της Beyond Meat καθημερινά και να τα απολαμβάνουν! Με βάση τα στοιχεία που συλλέγουμε από τα σημεία πώλησής μας, στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος του παμφάγου καταναλωτή στρέφεται στο εναλλακτικό κρέας για λόγους υγείας αλλά και συνείδησης προς το περιβάλλον και τα ζώα. Τώρα ειδικά με τη Σαρακοστή, θα είναι μια μεγάλη ευκαιρία να το δοκιμάσουν περισσότεροι παμφάγοι χωρίς τύψεις κι ενοχές και φυσικά, δράττοντας της ευκαιρίας, να παροτρύνουμε τους παμφάγους να το εντάξουν στη διατροφή τους και μετά την περίοδο νηστείας. Ο κλάδος σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη και βάσει στατιστικών μελετών παγκοσμίως τείνει μέσα στην επόμενη πενταετία να αγγίξει το 10 με 15% της παγκόσμιας αγοράς του κρέατος.

Πόσο σημαντικό θεωρείται το κανάλι της μικρής λιανικής για τη διείσδυση των προϊόντων σας στην Ελλάδα;

Το δίκτυο της Foodelco έχει δυνατότητα να καλύψει όλη την Ελλάδα με ιδία μέσα αλλά και με συνεργαζόμενες logistic πανελλαδικά. Το κανάλι της μικρής λιανικής είναι μέσα στους πρωταρχικούς στόχους της εταιρείας μας και για αυτό καθημερινά αναπτύσσουμε το δίκτυό μας σε αυτήν. Εξ άλλου αποτελεί την είσοδο στην ευρύτερη αγορά λιανικής. Από εκεί ξεκινήσαμε κι αναπτυχθήκαμε και στα μεγαλύτερα supermarket. Προϊόντα όπως το Beyond Meat έχουν πάντα θέση στο ράφι των μικρών exclusive market. Υπάρχει μεγάλη αγοραστική δύναμη σε αυτό το κανάλι, γιατί με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διαθέτουμε στη λιανική τα προϊόντα μας, ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της Ελλάδας. Επίσης, υπάρχει ένα ποσοστό καταναλωτών που προτιμά τις μικρότερες και πιο εξειδικευμένες αγορές για τα ψώνια του, διότι έχει πιο προσωπική επαφή και νιώθει πιο ευχάριστα να ψωνίζει σε τέτοιου είδους καταστήματα.

Το κανάλι της μικρής λιανικής είναι μέσα στους πρωταρχικούς στόχους της εταιρείας μας και για αυτό καθημερινά αναπτύσσουμε το δίκτυό μας σε αυτήν

Έχετε ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με πολλούς επαγγελματίες του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής. Γιατί πιστεύετε ότι σας επιλέγουν ως συνεργάτες;

Εξελίσσουμε κι αναπτύσσουμε τη Foodelco με προδιαγραφές διεθνών standards και σκοπός μας είναι να την καταστήσουμε μία εκ των κορυφαίων προμηθευτριών εταιρειών στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Παρέχοντας πρωτοποριακά και καινοτόμα προϊόντα στους συνεργάτες μας, δημιουργούμε μία αξιόπιστη και δυνατή αμφίδρομη σχέση. Στόχος μας είναι να παρέχουμε τεχνογνωσία κι ολοκληρωμένες λύσεις στο δίκτυο διανομής και marketing στους πελάτες μας, μέσα από τις συνεχείς αναβαθμίσεις εγκαταστάσεων και εξοπλισμού, καθώς και με τη συνεχόμενη εκπαίδευση του άρτια καταρτι­σμένου προσωπικού μας. Η Foodelco παρέχει στο δίκτυό της ολοκληρωμένη προώθηση και διανομή προϊόντων διατροφής.

Εισάγουμε στην ελληνική αγορά προϊόντα τα οποία κυμαίνονται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας Plant based, απαλλαγμένα από γλουτένη, σόγια αλλά και γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς, λαμβάνοντας υπ’ όψιν μας το κίνημα του Fair Trade και τις απαιτήσεις της υγιεινής διατροφής. Ένα από τα τελευταία μας marketing tool είναι η πρώτη στην Ευρώπη πλατφόρμα εύρεσης σημείων πώλησης των προϊόντων της Beyond Meat στην Ελλάδα, μέσα από την ιστοσελίδα μας (foodelco.gr/locator-2). Είναι ένα εργαλείο που βοηθά στην ανάπτυξη των πωλήσεων αλλά και την πιο διαδραστική σχέση του καταναλωτή.

Ποια είναι τα επόμενα «βήματα» της εταιρείας; Τι περιλαμβάνουν τα μελλοντικά σας πλάνα;

FoodelcoΗ εταιρεία μας έχει ήδη δημιουργήσει τη μεγαλύτερη κοινότητα στην Ελλάδα, όσον αφορά τα Beyond Meat Plant Based products, καθώς είμαστε οι πρώτοι που εισήγαμε και καθιερώσαμε το εναλλακτικό κρέας μέσα από την Beyond Meat. Έχουμε πολλά projects στο τραπέζι μας, όπως και πολλές προτάσεις συνεργασίας. Πρωταρχικός μας στόχος είναι να παρέχουμε στην αγορά καινοτόμα προϊόντα στην κατηγορία του Plant based και Fairtrade κινήματος. Στα σχέδιά μας είναι να αναπτύξουμε το δίκτυό μας σε όλη την Ελλάδα, ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σημείο, αλλά και στην Κύπρο.

Να ενημερώνουμε τον καταναλωτή με τη σωστή προσέγγιση και να προσπαθούμε να φτάνουν σε αυτόν προϊόντα που θα κάνουν έναν πλανήτη καλύτερο! Ετοιμάζουμε την εισαγωγή κι άλλων τέτοιων προϊόντων στην ελληνική αγορά όπως και κάποια σχέδια που αφορούν τον πρωτογενή τομέα τροφίμου. Η Foodelco ήρθε για να συμπληρώσει ένα κενό στην αγορά των τροφίμων και να διευκολύνει τους καταναλωτές με ποιοτικά προϊόντα στη μετάβαση στο νέο μοντέλο διατροφής που θα ακολουθήσει ο πλανήτης, το οποίο είναι σίγουρα το μέλλον.