Coca Cola: Αύξηση στις πωλήσεις στα ανθρακούχα αναψυκτικά

Επενδύσεις ύψους 75 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει η στρατηγική της Coca Cola Τρία Έψιλον για τη διετία 2022-2023, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της εταιρείας για Ελλάδα & Κύπρο στο πλαίσιο παρουσίασης μελέτης του ΙΟΒΕ για το κοινωνικό-οικονομικό αποτύπωμα της Coca-Cola στην Ελλάδα την τριετία 2019-2021.

Οι επενδύσεις θα κατευθυνθούν στην ενίσχυση της παραγωγικής διαδικασίας, στον ψηφιακό μετασχηματισμό, στη βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στο λιανεμπόριο και στο κανάλι HoReCa. Στο πλαίσιο αυτό, στο εργοστάσιο του ομίλου στο Σχηματάρι θα τοποθετηθεί νέα γραμμή παραγωγής που θα τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του 2023, ενισχύοντας περαιτέρω την παραγωγική δυναμικότητα. Επίσης, θα ολοκληρωθεί επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ σε φωτοβολταϊκά συστήματα στο εργοστάσιο ενώ θα ενδυναμωθεί περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με νέα καινοτόμα προϊόντα.

Την ίδια στιγμή η εταιρεία ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στην κατηγορία του καφέ, στο πλαίσιο της στρατηγικής 24/7, τη διάθεση δηλαδή προϊόντων κατάλληλα για όλες τις ώρες και τις ημέρες της εβδομάδας. Μέσα στην πανδημία και συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο του 2020 η εταιρεία λάνσαρε στην ελληνική αγορά τα προϊόντα Costa Coffee και προετοιμάζεται για το λανσάρισμα στην αγορά στις αρχές του 2023 του Caffe Vergnano. Σημειώνεται ότι η Coca Cola HBC έχει εξαγοράσει το 30% των μετοχών της ιταλικής εταιρείας και έχει αναλάβει τη διανομή των προϊόντων premium καφέ.