Προβλήματα για το νούμερο 1 προϊόν του μίνι μάρκετ

Διεθνείς μπύρες στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας Καρούλιας. 

Μια νέα συνεργασία ανακοινώθηκε μεταξύ των εταιρειών AB InBev με τη Β.Σ. Καρούλιας, σχετικά με τη διανομή στην Ελλάδα των γνωστών brands στο κανάλι της μπύρας  Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση:

«Oι εταιρείες Anheuser-Busch InBev (AB InBev) και Β.Σ. Καρούλιας ΑΒΕΕΠ, ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους από 1η Ιανουαρίου 2020 αναφορικά με την αντιπροσωπεία και διανομή των διεθνώς εμβληματικών σημάτων μπύρας Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden στην Ελληνική αγορά. Οι δύο Εταιρείες έχουν από κοινού καταρτήσει ένα φιλόδοξο πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης στην Ελληνική αγορά, των προϊόντων της Νο.1 Εταιρείας μπύρας στον κόσμο, AB InBev. Το όραμα των δύο Εταιρειών είναι τα κορυφαία αυτά brands να καταλάβουν την πρώτη θέση στη συνείδηση και προτίμηση του καταναλωτή στην Ελλάδα, σύμφωνα με το αυξανόμενο ενδιαφέρoν για premium brands μπύρας, όπως συμβαίνει διεθνώς.

Με την προσθήκη των μαρκών της AB InBev στο πλούσιο χαρτοφυλάκιο μπύρας της Β.Σ. Καρούλιας, με κορυφαία διεθνή και Eλληνικά σήματα, δημιουργείται μία νέα, πολύ ισχυρή ομάδα ποιοτικών προϊόντων ζύθου, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης μπύρας».

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Β.Σ Καρούλιας, Χρήστος Αργυρού: “Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά η ποιότητα και η διεθνής πορεία όλων αυτών των σημάτων, μας γεμίζουν με σιγουριά ότι η επιτυχία είναι μονόδρομος και θα έρθει σαν αποτέλεσμα της προσήλωσης και της σκληρής δουλειάς μας στο πεδίο της αγοράς.”

Αντίστοιχα ο εκπρόσωπος της AB InBev, Benoit Bronckart- BU South Europe President δήλωσε: “H φιλοδοξία, η θέληση αλλά και η προϊστορία της Β.Σ. Καρούλιας , αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για την επιτυχημένη πορεία των προϊόντων της AB InBev στην Ελληνική αγορά».εταιρείας Καρούλιας