Η πλατφόρμα του e-katanalotis βρίσκεται στην τελική φάση ανασχεδιασμού με στόχο την ενσωμάτωση νέων υπηρεσιών και τη βελτίωση της λειτουργικότητάς της για τους καταναλωτές, ειδικά όσον αφορά στο κόστος των προϊόντων σε σούπερ-μάρκετ.

Αναμένεται να αυξηθεί ο αριθμός των κωδικών στην πλατφόρμα σε πάνω από 3.500 ταχυκίνητους κωδικούς, με αποτέλεσμα το 70-80% των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης να είναι διαθέσιμα για σύγκριση τιμών.

Επιπλέον, η πλατφόρμα επανασχεδιάζεται για να περιλαμβάνει περισσότερα στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη των τιμών, όπως η δημιουργία προσωπικού καλαθιού που προτείνει το πλησιέστερο κατάστημα με τη φθηνότερη τιμή για το προϊόν που επιθυμεί ο καταναλωτής. Επίσης, προβλέπεται η αυτόματη σύγκριση των τελικών τιμών και η παροχή επιλογών στον καταναλωτή.

Με βάση τις δηλώσεις του Υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, η προσέγγιση στον ανασχεδιασμό της πλατφόρμας επικεντρώνεται στο να ενδυναμωθούν οι καταναλωτές, επιτρέποντάς τους να έχουν τη δύναμη της επιλογής. Με τις αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα, ο καταναλωτής θα μπορεί να ενημερώνεται για τις τιμές σε πραγματικό χρόνο και να επιλέγει τις καλύτερες επιλογές για τις αγορές του.

Επιπλέον, προγραμματίζεται η εκκίνηση μιας εκτενούς διαφημιστικής εκστρατείας για να ενημερωθούν οι καταναλωτές για τα οφέλη που προσφέρει η ανανεωμένη πλατφόρμα.