Ε-shop και στα Cash & Carry. Η ανάπτυξη του διαδικτυακού καναλιού στην Ελλάδα έχει και τα πλεονεκτήματά της για τη μικρή λιανική, αφού οι επαγγελματίες έχουν πλέον τη δυνατότητα να γεμίζουν εύκολα τα ράφια τους μέσα από τα e-shop των Cash & Carry.

Του Στέλιου Ασλανίδη

Online αγορές και delivery για τα μίνι μάρκετ

H πανδημία του κορωνοϊού θα καταγράφεται στο μέλλον ως το σημείο κλειδί για τις online αγορές, καθώς απελευθέρωσε ουσιαστικά τις εν λόγω υπηρεσίες για την πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών. Ο περιορισμός της κίνησης στους δρόμους και ο φόβος του συνωστισμού στα καταστήματα οδήγησε αναγκαστικά τον περισσότερο κόσμο στις διαδικτυακές αγορές, εξοικειώνοντάς τον με ένα «κανάλι» που βρισκόταν ήδη σε μεγάλη ανάπτυξη στο εξωτερικό, αλλά προχωρούσε με πολύ αργά βήματα στη χώρα μας. Ως εκ τούτου σημειώθηκε εκτόξευση των online πωλήσεων, αναγκάζοντας τα σούπερ μάρκετ να επενδύσουν στη δημιουργία e-shops, που με τη σειρά τους δημιούργησαν έναν καινούργιο… πονοκέφαλο για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, οι οποίοι κλήθηκαν να βρουν λύσεις για παραγγελίες από απόσταση και διανομή στο σπίτι.

Τα e-shop των Cash & Carry προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη ευκολία στα μίνι μάρκετ, αφού μπορούν να παραγγείλουν προϊόντα για τα ράφια τους ακόμα και από το κινητό τους.

Τα μίνι μάρκετ έχουν πλέον νέο ανταγωνισμό από τα διαδικτυακά μάρκετ, ενώ όλα δείχνουν ότι θα πρέπει σιγά σιγά να υιοθετήσουν κι άλλες πρακτικές, όπως delivery και online πωλήσεις, για να μη μείνουν πίσω από τις εξελίξεις. Την ίδια ώρα, όμως, έχει αρχίσει να διευκολύνεται και το δικό τους έργο, αφού οι παραπάνω δυσκολίες γίνονται… ευκολίες για τη δική τους προμήθεια και την κάλυψη των αναγκών τους στα ράφια. Τα Cash & Carry έχουν στραφεί προς τα e-shop για την εξυπηρέτηση και των καταστημάτων της μικρής λιανικής, προσφέροντας πολύ σημαντικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες στους επαγγελματίες του κλάδου.

Νέο e-shop από τα METRO Cash & Carry

Οι επενδύσεις στα e-shop είναι τεράστιες την τελευταία τριετία σε ολόκληρη την ελληνική αγορά και το ίδιο ισχύει πια και για τα Cash & Carry, αφού τα METRO ανακοίνωσαν τη δημιουργία της δικής τους πλατφόρμας για τις επιχειρήσεις. Η METRO Cash & Carry ανακοίνωσε πρόσφατα τη λειτουργία ενός νέου ηλεκτρονικού καταστήματος, του eshop.metrocashandcarry.gr, το οποίο και απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες της εστίασης του HO.RE.CA., αλλά και της λιανικής πώλησης, όπως είναι τα περίπτερα, τα μίνι μάρκετ, οι περιφερειακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, τα κρεοπωλεία και πολλές άλλες επιχειρήσεις, που μπορούν πια να απολαμβάνουν τις αναβαθμισμένες σε όλα τα επίπεδα προσφερόμενες υπηρεσίες της εταιρείας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της METRO, με κύριο όχημα την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση κάθε επιχείρησης και ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, το νέο e-shop των METRO Cash & Carry σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εξυπηρετεί άμεσα και γρήγορα, προσφέροντας διαρκώς προϊόντα και υπηρεσίες στους επαγγελματίες πανελλαδικά, είτε αυτοί βρίσκονται στα μεγάλα αστικά κέντρα είτε σε απομακρυσμένες περιοχές. Η πλατφόρμα είναι εύχρηστη και ανταποκρίνεται στις τάσεις της εποχής και των πελατών της αλυσίδας. Επίσης, εξατομικευμένα σε κάθε χρήστη του e-shop εμφανίζεται σχετικό κωδικολόγιο ανάλογα με το επάγγελμα και τον κλάδο, για ακόμα μεγαλύτερη διευκόλυνση. Κύρια πλεονεκτήματα της πλατφόρμας είναι η άμεση πρόσβαση σε όλη την ποικιλία των προϊόντων, στις εκπτώσεις και στις προσφορές που ισχύουν στα φυσικά καταστήματα, αλλά και αποκλειστικά σε online προϊόντα, ενώ παράλληλα κάθε επαγγελματίας μπορεί να επιλέξει συγκεκριμένη ημέρα, ώρα και τρόπο παράδοσης που τον εξυπηρετεί. Επιπλέον, μπορεί να ορίσει πολλαπλούς χρήστες του λογαριασμού του για την καλύτερη διαχείριση των αναγκών του.