• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Εταιρικά Νέα
    • Οικονομία
    • Έρευνα & Στατιστικά
    • Εκθέσεις-Εκδηλώσεις
    • Ρεπορτάζ Εκθέσεων
    • Διεθνή
  • ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
    • Συνεντεύξεις
    • Success Story
    • Μικροί Παραγωγοί
    • Παρουσιάσεις εταιρειών
    • Μίνι Μάρκετ & Περίπτερα
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
    • Ρεπορτάζ
    • Αφιέρωμα
    • Έρευνα
  • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
Αναζήτηση
28.6 C
Αθήνα
Δευτέρα 16, Ιούνιος 2025
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Mini Market Magazine
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΌλαΕταιρικά ΝέαΟικονομίαΈρευνα & ΣτατιστικάΕκθέσεις-ΕκδηλώσειςΡεπορτάζ ΕκθέσεωνΔιεθνή
      : «Τσουχτερό» πρόστιμο στη Μινέρβα
      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      ΜΙΝΕΡΒΑ: Ισχυρά brands στο χαρτοφυλάκιό της με έγκριση της Επιτροπή Ανταγωνισμού

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Instant payments: Πως πληρώνουν οι Έλληνες με βάση την ηλικία

      "Συμμορφώθηκε" μετά τα πρόστιμα το 96% των επιχειρήσεων
      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Πρόστιμα 163.000 ευρώ από τη ΔΙΜΕΑ για παραβάσεις στην αγορά

      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Στρατηγική συνεργασία Wolt – Σκλαβενίτη

  • ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
    • ΌλαΣυνεντεύξειςSuccess StoryΜικροί ΠαραγωγοίΠαρουσιάσεις εταιρειώνΜίνι Μάρκετ & Περίπτερα
      ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

      Οργάνωση ψυγείων σούπερ μάρκετ: 5 Tips για λειτουργικότητα και φρεσκάδα!

      ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

      Μίνι μάρκετ σε κοντέινερ από τη VamosKiosk

      Παρουσιάσεις εταιρειών

      NAPCOM: Αξεσουάρ Κινητής Τηλεφωνίας για μίνι μάρκετ

      Healthier Choice
      Συνεντεύξεις

      Healthier Choice

  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
    • ΌλαΡεπορτάζΑφιέρωμαΈρευνα
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Liquid Food: Νέο trend στα ψυγεία της μικρής λιανικής

      Πλήγμα για τον καφέ ο ειδικός φόρος κατανάλωσης
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Καφές: Η “σταθερή αξία” της μικρής λιανικής

      ΙΕΛΚΑ: Επώνυμα προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Σύγκριση τιμών σε 8 ευρωπαϊκές χώρες – Τι δείχνει έρευνα του…

      Τα ελληνικά προϊόντα "κλέβουν" τις εντυπώσεις στα Βαλκάνια
      ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

      Παραποιημένα τρόφιμα – Η αόρατη απειλή για την υγεία και τις…

  • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
Αρχική ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Αφιέρωμα Energy Drinks: Σημαντικό «boost» κέρδους για τα μίνι μάρκετ
Energy Drinks
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
  • Αφιέρωμα

Energy Drinks: Σημαντικό «boost» κέρδους για τα μίνι μάρκετ

30/05/2018
2959

Με τη ζήτησή τους να αυξάνεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια και το περιθώριο κέρδους από τις πωλήσεις τους να είναι από τα μεγαλύτερα στην αγορά, τα Energy Drinks έχουν αρχίσει να αποτελούν ένα από τα πιο «δυνατά όπλα» στην πλειοψηφία των μίνι μάρκετ και των υπόλοιπων καταστημάτων της μικρής λιανικής.

 

Του Στέλιου Ασλανίδη

Η αγορά των ενεργειακών και ισοτονικών ποτών στην Ελλάδα είναι μία από τις λίγες που παρουσιάζουν διαρκή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αφού η ζήτησή τους ακολουθεί συνεχώς ανοδική πορεία, ειδικά όσον αφορά τα κορυφαία brands του κλάδου. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα της Coca Cola 3E, η πλέον εντυπωσιακή αύξηση όγκου πωλήσεων αφορούσε τα ενεργειακά ποτά, με βασικό σήμα το Monster. Η συγκεκριμένη αύξηση έφτασε το 17,6%, στα εξαμηνιαία αποτελέσματα της εταιρείας το 2017, γεγονός που αποδεικνύει και τη δυναμική του συγκεκριμένου κλάδου στην εγχώρια αγορά.

Ένα μίνι μάρκετ κοντά σε παιδιά, αλλά και κοντά σε γυμναστήρια ή γήπεδα, μπορεί να βγάλει σημαντικό κέρδος από την κατανάλωση των ενεργειακών ποτών.

Μόνο τυχαίο δεν είναι άλλωστε και το λανσάρισμα, όλο και περισσότερων κωδικών και γεύσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά, αλλά και η ενισχυμένη διαφήμισή τους, ακόμη και μέσα στα ίδια τα καταστήματα της λιανικής. Η πλειοψηφία των μίνι μάρκετ τόσο στην Αττική όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα, αλλά αντίστοιχα και τα περισσότερα περίπτερα της χώρας, διαθέτουν πλέον ξεχωριστά ψυγεία για τα ενεργειακά ποτά, τα οποία και παρέχουν οι ίδιες οι εταιρείες που διανέμουν τα εν λόγω προϊόντα.

Energy Drinks

Οι νέοι «εκτινάσσουν» τη ζήτηση

Τα ενεργειακά ποτά φαίνεται ότι αποτελούν τη… νέα μόδα στα μη αλκοολούχα ποτά και το μεγάλο πλεονέκτημά τους είναι ότι απευθύνονται σε αρκετές διαφορετικές καταναλωτικές ομάδες, με ένα όμως σημαντικό, κοινό χαρακτηριστικό. Πρόκειται για καταναλωτές που θεωρούνται βασικό αγοραστικό κοινό με μεγάλη δυναμική.

Πιο συγκεκριμένα, τόσο οι σχετικές έρευνες, όσο και το ρεπορτάζ του περιοδικού μας στην αγορά, συμφωνούν ότι η ζήτηση των ενεργειακών ποτών έχει «εκτιναχθεί» τον τελευταίο καιρό, εξαιτίας των νέων ανθρώπων ηλικίας από 10-15 χρονών και πάνω. Με βάση μια σειρά από διεθνείς έρευνες το 30-50% των παιδιών και των εφήβων καταναλώνει σε συχνή βάση ενεργειακά ποτά, γεγονός που επιβεβαιώνεται και στην Ελλάδα, και δη στην αγορά των μίνι μάρκετ και των υπολοίπων σημείων της μικρής λιανικής.

Σε αυτούς τους καταναλωτές θα πρέπει να προσθέσουμε και μία ακόμη «ενεργή» καταναλωτική ομάδα, τους… θαμώνες των γυμναστηρίων. Τα ενεργειακά ποτά έχουν συνδεθεί εξαιτίας των ιδιοτήτων τους με τη γυμναστική και όσοι γυμνάζονται τακτικά, αποτελούν συνήθως βασικούς πελάτες για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Με τα γυμναστήρια λοιπόν στην Ελλάδα να αυξάνουν συνεχώς τα δικά τους πελατολόγια, αυξάνεται αντίστοιχα και το καταναλωτικό κοινό για τα ενεργειακά ποτά.

Σημείο-κλειδί η θέση του μίνι μάρκετ

Energy DrinksΌπως και σε κάθε επιχείρηση ή κατάστημα, η τοποθεσία παίζει κρίσιμο ρόλο και στην επιτυχία των πωλήσεων. Ειδικά στις περιπτώσεις των μίνι μάρκετ και των άλλων σημείων της μικρής λιανικής, όμως, μπορεί ακόμη και να καθορίσει την πορεία αρκετών προϊόντων. Για παράδειγμα τα παγωτά σε περιοχές κοντά σε πλατείες με παιδιά ή σχολεία είναι δεδομένο ότι θα αυξήσουν τις πωλήσεις του καταστήματος.

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τα ενεργειακά ποτά, ακριβώς επειδή απευθύνονται περισσότερο σε συγκεκριμένες ηλικιακές και καταναλωτικές ομάδες. Επομένως, ένα μίνι μάρκετ κοντά σε παιδιά, αλλά και κοντά σε γυμναστήρια ή γήπεδα, καλό θα είναι να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο το συγκεκριμένο προϊόν για να αυξήσει τις πωλήσεις του και άρα τα κέρδη του.

Περιθώριο κέρδους ακόμη και πάνω από 40%

Η αγορά των μη αλκοολούχων ποτών, των λεγόμενων και soft drinks, είναι μία κατεξοχήν αγορά της μικρής λιανικής, με τα στοιχεία του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) να αναφέρουν ότι όγκος πωλήσεών τους μέσω λιανικής (μάρκετ, ψιλικατζίδικα, περίπτερα) καλύπτει περίπου τα 2/3 της συνολικής αγοράς. Τα περισσότερα προϊόντα της εν λόγω κατηγορίας μάλιστα αποτελούν και τα βασικά έσοδα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, προσφέροντας και καλύτερα περιθώρια κέρδους, από προϊόντα όπως τα τσιγάρα. Συγκεκριμένα, τα ενεργειακά ποτά συγκαταλέγονται τον τελευταίο καιρό, ανάμεσα στα πιο επικερδή προϊόντα ενός μίνι μάρκετ.

Energy DrinksΚι αυτό γιατί και οι πωλήσεις τους μπορούν να γίνουν αρκετά μεγάλες και τα περιθώρια κέρδους τους είναι από τα πιο μεγάλα μεταξύ των προϊόντων κάθε καταστήματος. Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με την έρευνα αγοράς μας, το περιθώριο κέρδους σε κάποια brands μπορεί ακόμη και να ξεπερνάει το 40% επί της τιμής. Φυσικά, το ποσοστό αυτό αφορά το κέρδος σε σχέση με την αγορά του προϊόντος, χωρίς να προσμετρούνται φόροι και έξοδα του καταστήματος, τα οποία και αποτελούν άλλωστε το μεγάλο πρόβλημα κάθε καταστήματος της μικρής λιανικής και όχι μόνο.

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

tab opinion

Κυριάκος Πετρούτσος

Energy Drinks«Είναι ένα επικερδές προϊόν»

Για ένα από τα πιο επικερδή προϊόντα στο κατάστημά του, έκανε λόγο ο κ. Κυριάκος Πετρούτσος στο μίνι μάρκετ επί της οδού Κηφισού στη Νέα Ιωνία, ιδιοκτησίας της κας Ελένης Αναστασοπούλου. «Είναι ένα επικερδές προϊόν, αφού έχει μεγάλη ζήτηση τον τελευταίο καιρό, γι’ αυτό και εμείς έχουμε μια μεγάλη γκάμα από τα συγκεκριμένα προϊόντα», μας ανέφερε. Το συγκεκριμένο κατάστημα βρίσκεται κοντά σε σχολείο και γυμναστήριο, γεγονός όμως που δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά, όπως μας εξήγησε. «Πλέον, παίρνουν ενεργειακά ποτά άνθρωποι όλων των ηλικιών και επομένως δεν μπορώ να πω ότι επειδή είμαστε κοντά σε παιδιά, αυτό αυξάνει τη ζήτηση».

Περιθώριο κέρδους ακόμη και πάνω από 40%

Η αγορά των μη αλκοολούχων ποτών, των λεγόμενων και soft drinks, είναι μία κατεξοχήν αγορά της μικρής λιανικής, με τα στοιχεία του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) να αναφέρουν ότι όγκος πωλήσεών τους μέσω λιανικής (μάρκετ, ψιλικατζίδικα, περίπτερα) καλύπτει περίπου τα 2/3 της συνολικής αγοράς. Τα περισσότερα προϊόντα της εν λόγω κατηγορίας μάλιστα αποτελούν και τα βασικά έσοδα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, προσφέροντας και καλύτερα περιθώρια κέρδους, από προϊόντα όπως τα τσιγάρα.Energy Drinks

Τα ενεργειακά ποτά συγκαταλέγονται τον τελευταίο καιρό, ανάμεσα στα πιο επικερδή προϊόντα ενός μίνι μάρκετ. Κι αυτό γιατί και οι πωλήσεις τους μπορούν να γίνουν αρκετά μεγάλες και τα περιθώρια κέρδους τους είναι από τα πιο μεγάλα μεταξύ των προϊόντων κάθε καταστήματος.

Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με την έρευνα αγοράς μας, το περιθώριο κέρδους σε κάποια brands μπορεί ακόμη και να ξεπερνάει το 40% επί της τιμής. Φυσικά, το ποσοστό αυτό αφορά το κέρδος σε σχέση με την αγορά του προϊόντος, χωρίς να προσμετρούνται φόροι και έξοδα του καταστήματος, τα οποία και αποτελούν άλλωστε το μεγάλο πρόβλημα κάθε καταστήματος της μικρής λιανικής και όχι μόνο.

Energy DrinksΤα βασικά συστατικά των energy drinks

Το ατού των ενεργειακών ποτών είναι ουσιαστικά αυτό που αναφέρει και το όνομά τους, προσφέρουν περισσότερη ενέργεια σε όσους τα καταναλώνουν, αφού έχουν σχεδιαστεί ως ένας εύκολο τρόπος για να πάρει ο ανθρώπινος οργανισμός, μια «ισχυρή» ώθηση ενέργειας, μέσα στην ημέρα.

Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες το 30-50% των παιδιών και των εφήβων καταναλώνει σε συχνή βάση ενεργειακά ποτά.

Το βασικό συστατικό τους είναι η καφεΐνη, με την περιεκτικότητά της σε κάθε ενεργειακό ποτό να διαφέρει, αλλά συνήθως να κυμαίνεται μεταξύ 50mg-200mg, την ώρα που ένα μέσο ποτήρι καφέ περιλαμβάνει περίπου 160mg καφεΐνης. Πέραν αυτής όμως, συχνά προστίθενται και άλλα συστατικά που προσφέρουν αύξηση ενέργειας, όπως οι βιταμίνες Β, η ταυρίνη, το γκουαρανά, το ginseng και άλλα. Επίσης, έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, της τάξης του 10 με 12%. Ελέγχοντας πάντως την ετικέτα ενός ενεργειακού ποτού, μπορεί να διαπιστώσει κανείς ποιο από τα παραπάνω συστατικά περιλαμβάνει, αλλά και σε ποιες ποσότητες.

Ενεργειακά ποτά και μερίδια στην εγχώρια αγορά

Energy DrinksΗ αύξηση των πωλήσεων των ενεργειακών ποτών τα τελευταία χρόνια, έχει ενισχύσει σημαντικά και την γκάμα των σχετικών προϊόντων και στην εγχώρια αγορά της λιανικής. Στα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής στην Ελλάδα, μπορεί κανείς να βρει σήμερα τόσο τα γνωστά brands, όσο και νέα προϊόντα σε διάφορες γεύσεις. Τον τελευταίο καιρό μάλιστα, καταγράφεται και η είσοδος κάποιων ελληνικών εταιρειών στον συγκεκριμένο κλάδο της αγοράς, που διεκδικούν και αυτές τα δικά τους μερίδια, μέσω ελληνικών προϊόντων. Στην κορυφή των πωλήσεων πάντως, παραμένει το Monster με μερίδιο της τάξης του 32% στη μικρή λιανική. Ακολουθεί το Hell με μεγάλη ανάπτυξη τελευταία, εξαιτίας και της χαμηλής τιμής του, με 28% επί του όγκου πωλήσεων στην Ελλάδα. Σταθερά στις πρώτες θέσεις και το Red Bull με μερίδιο 22,4% (στοιχεία Δεκεμβρίου 2017, Nielsen). Ενδεικτικά, παρακάτω παρουσιάζονται κάποια από τα κορυφαία energy drinks της αγοράς, τα οποία και μπορούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό έσοδο για κάθε επιχείρηση της μικρής λιανικής.

Monster

Energy DrinksΤο Monster είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ενεργειακά ποτά και στην Ελλάδα, το οποίο και προέρχεται από τις ΗΠΑ. Έχει προκύψει από ένα μείγμα ενέργειας από γλυκόζη, panax ginseng, ταυρίνη, καφεΐνη και L-καρνιτίνη, ενώ λανσάρεται σε διάφορες γεύσεις. Τον τελευταίο καιρό, η εταιρεία λανσάρει το συγκεκριμένο προϊόν και χωρίς ζάχαρη, με μηδενικές θερμίδες. Πρόκειται για το Monster Absolute Zero, το οποίο διανέμεται στην Ελλάδα, από την Coca Cola 3Ε.

Σύρετε για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου…

 

tab opinion

Χρήστος Τουζούνης

Energy Drinks«Περιθώριο κέρδους 40%»

Στο μεγάλο περιθώριο κέρδους που αφήνουν τα ενεργειακά ποτά για τα μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής, στάθηκε ο κ. Χρήστος Τουζούνης, συνιδιοκτήτης του καταστήματος επί της οδού Αίνου στη Νέα Ιωνία. «Υπάρχει μεγάλη κίνηση για τα συγκεκριμένα προϊόντα και το καλό για μας είναι ότι έχουν και σημαντικό περιθώριο κέρδους. Στα ενεργειακά ποτά, το κέρδος μας μπορεί και να ξεπεράσει το 40% ανά περίπτωση». Όσον αφορά τις ηλικίες που τα προτιμούν, μας εξήγησε ότι «τα περισσότερα τα παίρνουν τα παιδιά και μάλιστα υπάρχει και συγκεκριμένη διάκριση. Οι πιτσιρικάδες προτιμούν το Hell που είναι πιο μικρό και πιο φτηνό, ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας, παίρνουν συνήθως το Monster που βγαίνει σε περισσότερα ml».

Hell

Energy DrinksTo Hell παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη και στην Ελλάδα, εξαιτίας της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής τιμής του, η οποία και το έχει καταστήσει το Νούμερο 1 ενεργειακό ποτό στις ηλικίες από 15 έως 25 ετών. Το Hell συνδυάζει στα συστατικά του την ταυρίνη και την καφεΐνη με ένα σύμπλεγμα βιταμινών Β (βιταμίνες Β2, Β3, Β5, Β6, και Β1), που παράγει ενέργεια για το σώμα, βοηθά στη πέψη των υδατανθράκων και παίζει σημαντικό ρόλο στη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς και των μυών. Υπεύθυνη για την διανομή του προϊόντος στην Ελλάδα είναι η εταιρεία Hell Greece Ltd.

Red Bull

Energy DrinksΈνα από τα πιο γνωστά ενεργειακά ποτά, το οποίο και ουσιαστικά «άνοιξε» τη συγκεκριμένη αγορά στην Ελλάδα, με τη μεγάλη διαφημιστική του καμπάνια, είναι το Red Bull. Πρόκειται για ένα ενεργειακό ποτό που περιέχει καφεΐνη, ταυρίνη, Β-βιταμίνες και άλλα σχετικά συστατικά και το οποίο παράγεται από την αυστριακή εταιρεία Red Bull, η οποία έχει αναδειχτεί σε κολοσσό της παγκόσμιας αγοράς, με «όπλο» τις πωλήσεις του συγκεκριμένου soft drink. Στη χώρα μας, το προϊόν διανέμεται από τη Red Bull Hellas Ltd.

Lucozade

Energy DrinksΣτην κατηγορία των αθλητικών ενεργειακών ποτών, ξεχωρίζει το Lucozade Energy, το οποίο και διαθέτει μερίδιο αγοράς της τάξης του 3,3% στον όγκο πωλήσεων. Το συγκεκριμένο ενεργειακό ποτό βασίζεται στη σύνθεση γλυκόζης, που προσφέρει ενέργεια για μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στην ημέρα και περιέχει επίσης φυσικό χυμό, αλλά και την απαραίτητη περιεκτικότητα σε καφεΐνη, για την τόνωση του οργανισμού. Στην Ελλάδα μπορεί κανείς να βρει το Lucozade σε τρεις γεύσεις (Lemon, Orange και Pink Lemonade), ενώ η διάθεσή του πανελλαδικά, γίνεται από την παλαιότερη ελληνική εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων –και μη– ποτών στη χώρα μας, την Άμβυξ ΑΕ.

Gatorade

Energy DrinksTo Gatorade αποτελεί ένα επιστημονικά σχεδιασμένο και αθλητικά ελεγμένο προϊόν ώστε να καλύπτει τις ανάγκες όσων αθλούνται. Οι υδατάνθρακες και οι ηλεκτρολύτες που περιέχει συμβάλλουν στην καταπολέμηση της κόπωσης και δίνουν ενέργεια στους αθλούμενους, παρέχοντας πνευματική διαύγεια. Πλέον, μάλιστα, κυκλοφορεί και σε διάφορες γεύσεις, μεταξύ των οποίων βατόμουρο και τροπικά φρούτα. Πρόκειται για προϊόν της Pepsico και το διανέμει στην Ελλάδα η Pepsico-HBH.

Vibe by Life

Energy DrinksΜία νέα σειρά ενεργειακών ποτών, έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια και η εταιρεία Δέλτα, υπό το brand Vibe by Life. Πρόκειται για ένα ενεργειακό ποτό με χυμό φρούτων, φυσική καφεΐνη, γκουαρανά και βιταμίνες της ομάδας Β, που συμβάλλουν στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης, καθώς και στη φυσιολογική λειτουργία των μεταβολικών διεργασιών που αποσκοπούν στην παραγωγή ενέργειας. Τα Vibe δεν έχουν συντηρητικά και γλουτένη, ούτε λιπαρά και διατίθενται σε τρεις γεύσεις, VIBE Raspberry-Goji Berry, VIBE Kiwi-Starfruit και VIBE Tropical Fruits. Τα προϊόντα διανέμονται από τη Δέλτα, η οποία το 2016 πήρε και το βραβείο Best Sports or Fitness Drink στο πλαίσιο των 13ων ετήσιων World Beverage Innovation Awards, στην έκθεση BrauBeviale της Γερμανίας, για τη συγκεκριμένη σειρά ενεργειακών ποτών.

Bad Dog

Energy DrinksΈνα από τα νέα λανσαρίσματα στην αγορά των ενεργειακών ποτών, είναι και το Bad Dog. Πρόκειται για ένα ανθρακούχο αναψυκτικό εμπλουτισμένο με βιταμίνες, καφεΐνη και ταυρίνη, το οποίο διαθέτει αρωματικές ουσίες και χρωστικές καραμέλας. Διατίθεται στην Ελλάδα από την εταιρεία Καρασακαλίδης Γενικό Εμπόριο, με έδρα τη Βουλγαρία, η οποία έχει προσθέσει πλέον στο χαρτοφυλάκιό της και ένα ακόμη ενεργειακό ποτό, το Bull Dog.

Black Broth

Energy DrinksΕμπνευσμένο από τον μέλανα ζωμό που αποτελούσε την κύρια τροφή των αρχαίων Σπαρτιατών πολεμιστών, είναι το πρώτο ελληνικό ενεργειακό ποτό. Ο σύγχρονος μέλας ζωμός (Black Broth) ως ενεργειακό ποτό ήταν μια ιδέα που έγινε πραγματικότητα από την ομάδα της θεσσαλικής εταιρείας Black Broth NRG Drink SMPC σε συνεργασία με την εταιρεία Ιπποφαές Ελλάς ΑΕ. Το συγκεκριμένο προϊόν περιέχει ταυρίνη, καφεΐνη, αλλά και έλαιο από ιπποφαές και διατίθεται σε διαφορετικές συσκευασίες, αλλά και σε νέα γεύση χωρίς ζάχαρη.

Energy Drinks
Energy Drinks
Energy Drinks
Energy Drinks
  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • προϊόντα
  • έρευνα
Facebook
Twitter
Google+
Pinterest
WhatsApp
    Προηγούμενο άρθροΝέο πράσινο Magnum στα ψυγεία της Nestle
    Επόμενο άρθροΟΟΣΑ: “Ισχυρή” ανάπτυξη και μείωση της ανεργίας στην Ελλάδα

    ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

    Προβλήματα για το νούμερο 1 προϊόν του μίνι μάρκετ
    ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

    Μπίρα χωρίς αλκοόλ: Μια τάση που ήρθε για να… μείνει

    Αφιέρωμα

    Πωλήσεις προϊόντων για παιδιά στα μίνι μάρκετ

    Αφιέρωμα

    Ο ρόλος του εξοπλισμού στα μίνι μάρκετ

    Αφιέρωμα

    Στρατηγικά σημεία για την τοποθέτηση των παιχνιδιών στα μίνι μάρκετ

    Salt Free & Less Salt
    Αφιέρωμα

    Salt Free & Less Salt

    Η Digital Content προχώρησε στην κυκλοφορία του «Mini Market». Το περιοδικό απευθύνεται στον επαγγελματία της αγοράς της Μικρής Λιανικής.
    Email: info@minimarketmag.gr

    ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    • ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
    • ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

    NEWSLETTER

    Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

    • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    © Mini Market 2018-2021 | Κατασκευή & Ανάπτυξη UThink

    To minimarketmag.gr χρησιμοποιεί cookies. Τα cookies μας βοηθούν να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Με την πρόσβαση σας στο minimarketmag.gr αποδέχεστε την χρήση των cookies σε αυτό. Ρυθμίσεις

    minimarket-logo
    Powered by GDPR plugin
    Σχετικά με τα Cookies

    Ο όρος «cookie» αναφέρεται σε ένα μικρό αρχείο δεδομένων που αποτελείται αποκλειστικά από μια σειρά πληροφοριών σε μορφή κειμένου, το οποίο ο ιστότοπος μεταφέρει στο πρόγραμμα πλοήγησης ιστού που βρίσκεται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας, είτε προσωρινά καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψής σας, είτε μερικές φορές για μεγαλύτερες περιόδους, ανάλογα με τον τύπο του cookie. Τα cookies εκτελούν διάφορες λειτουργίες (για παράδειγμα, σας ξεχωρίζουν από τους άλλους επισκέπτες του ίδιου ιστοτόπου ή θυμούνται ορισμένα πράγματα για εσάς, όπως τις προτιμήσεις σας) και χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους ιστότοπους για να βελτιώσουν την εμπειρία σας ως χρήστη τους.

    Κάθε cookie είναι μοναδικό για το πρόγραμμα πλοήγησής σας και περιέχει ορισμένες ανώνυμες πληροφορίες. Ένα cookie συνήθως περιέχει το όνομα του πεδίου από όπου προήλθε το cookie, τη «διάρκεια ζωής» του cookie καθώς και μία τιμή (συνήθως με τη μορφή ενός τυχαίως παραχθέντα μοναδικού αριθμού).

    Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα Cookies από την επιλογή αριστερά ή να διαβάσετε περισότερα για τα Cookies εδώ.

    Απαραίτητα Cookies

    Σε αυτόν τον ιστότοπο, χρησιμοποιούμε τα cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία της χρήσης του ιστοτόπου από τους επισκέπτες του. Η λειτουργία του ιστοτόπου θα επηρεαστεί σημαντικά αν απενεργοποιήσετε ή αν δεν αποδεχθείτε την χρήση των cookies.

    Τα cookies που μόλις απενεργοποιήσατε είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της ιστοσελίδας. Οι προτιμήσεις σας δεν θα μπορούν στο εξής να αποθηκευθούν. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε τη σελίδα μας θα πρέπει να ενεργοποιείτε ή να απενεργοποιείτε τα cookies.